1000 tak for jeres svar!! Jeg har sendt jeres forslag omkring redirect videre til min SEO mand da jeg ikke selv har meget at lære omkring SEO. Moviemerchandise.dk har været aktiv siden 1999, hvilket (så vidt jeg ved) giver en del kreditværdighed i Google, så vi er givetvis kommet lettere til tops med vores sporadiske SEO end vi kommer til nu med nyt domæne - det er jeg klar over. Hvis du/I skulle lave en top 5 over ting, vi skulle satse på for at gøre Google opmærksom på vores eksistens på det nye domæne, hvad skulle den så indeholde? Vi er så heldige at have 2 udviklere, som til dagligt arbejder med SEO og udvikling på Ebay Danmark, med på teamet, men jeg er sikker på at de er klar til at blive udfordret lidt fra alle jer kompetente og kreative folk her på Amino De bedste hilsner /Heinz |
Heinz:Efter 12 års drift af www.moviemerchandise.dk med en kontinuerlig vækst tager vi nu springet og går d.1.Maj online med www.megamerchandise.dk for erobre resten af Skandinavien med salg af merchandise til sport, musik & film.
Jeg glæder mig til byde jer alle velkommen med et brag af en åbningsfest med MEGA tilbud på alt fra shirts, plakater og krus til smykker masker og figurer :-)
Check også www.facebook.com/MegaMerchandise.dk hvor vi ligger lidt guf ud op til åbningen.
Glæder mig til at høre, hvad I syntes om siden
Det bliver spændende at følge. Har også lige tilmeldt min mail-adresse på siden. Det bliver da epic! Spændende at se, hvilke tilbud og generelt produkter, I får i butikken.