Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 med Twilight?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Nu har jeg den sidste stykke tid, med råd fra jer brugt alle mulige metoder til, at komme frem på side 1 med ordet TwilightGoogle. Linkbuildet, skrevet artikler osv.

Men STADIG INGEN syne af side 1,2 eller 3.

Jeg ligger side 1 med 1000 andre ord og sætninger. Der er nærmest INGEN danske Twilight hjemmesider - De store er internationale.

Men jeg VIL ligge på side 1 med Twilight !!!!

Hvad skal jeg gøre? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:08

Ingen små SEO bemærkninger?

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:16

Du ligger i midten på side 2 når jeg Google dig, hvilken jeg synes er flot klaret ift du kæmper mod IMBD, YouTube,Facebook,Wikipedia og alle de andre sider der nu kommer på første side.

Så jeg tror ikke det er fordi du gør noget "forkert" jeg tror bare Google satser mere på de store sider som de har godt kendskab til i forveje.

Men hvis man google Twilight og vælger sider på dansk, kommer du jo på side 1, godt nok 2 sidste men alligevel!

MASSER af nyttige indlæg skal nok give god placering.

Held og lykke, højt skum og god vind :-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:24

kawzood:

Du ligger i midten på side 2 når jeg Google dig, hvilken jeg synes er flot klaret ift du kæmper mod IMBD, YouTube,Facebook,Wikipedia og alle de andre sider der nu kommer på første side.

Så jeg tror ikke det er fordi du gør noget "forkert" jeg tror bare Google satser mere på de store sider som de har godt kendskab til i forveje.

Men hvis man google Twilight og vælger sider på dansk, kommer du jo på side 1, godt nok 2 sidste men alligevel!

Hjemmesiden er omkring 3 måneder gammel, så jeg håber at jeg i løbet af sommeren kan nå op på side 1. Det ville være fantastisk. Især pga. den kommende film som kommer i November.

Tusinde tak! 

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 11:36

Sasa Kovacevic:

kawzood:

Hjemmesiden er omkring 3 måneder gammel, så jeg håber at jeg i løbet af sommeren kan nå op på side 1. Det ville være fantastisk. Især pga. den kommende film som kommer i November.

Tusinde tak! 

har du Facebook gruppe? hvis ikke ville det også være en god idé og evt KANON måde at markedsføre på, specialt når der som du siger, kommer en ny film til november, ikke at du skal markedsføre for filmen. Men for de anmeldelser osv du kan tilbyde :-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:44

Jeg har netop lavet en Facebook gruppe.
Fordelen for mig er, at jeg hver gang der er en Twilight relateret film så får jeg tilbudt biografbilletter bl.a. Nordisk, Warner og andre filmselskaber.

Men ved du hvad den bedste metode, til at holde Facebook konkurrencer på og så få flere fans?
Lige nu har jeg en konkurrence igang hvor de blot skal blive fans af Facebooksiden, men det virker ikke skide godt og jeg vil helst ikke spamme dem hele tiden.

Må man stadig lave den med at invitere venner, for at være med? 

Tilmeldt 9. Mar 11
Skrevet kl. 12:16

Mht Facebook konkurrencer er jeg ikke lige så meget inde i.  Men meld dig inde i ALLE andre relaterede grupper og synes godt om deres ting, osv.. skab dig et stort netværk som interessere sig for Twilight..

Men ellers  sådan noget med

"Gratis "ET ELLER ANDET" hvis du melder dig ind i gruppen"
eller
"Få gratis billetter til Twilight 2 hvis du melder dig ind inden d/d"

der skal nok være mange muligheder. Og ja! pas endelig på med at spamme, det bliver folk meget hurtige træt af.. 

"Må man stadig lave den med at invitere vennder, for at være med?"
hvad mener du med det :-)?

al held od lykke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:23

Sasa Kovacevic:

Tusinde tak! 

jeg synes faktisk ok når man tænker alle nye hjemmesider i starten ligger nederste eller skal godt nok lave sygligt vildt godt eller være i en ekstrem lav konkurrence branche

forsæt det gode arbejde med unikke tekster og videre formidle din super gode hjemmeside udvide igen og igen med gode blog indlæg , for det er jo ikke små hjemmesider alle samme du kæmper imod så man skal lave det bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:35

Mikael christiansen:

Sasa Kovacevic:

Tusinde tak! 

jeg synes faktisk ok når man tænker alle nye hjemmesider i starten ligger nederste eller skal godt nok lave sygligt vildt godt eller være i en ekstrem lav konkurrence branche

forsæt det gode arbejde med unikke tekster og videre formidle din super gode hjemmeside udvide igen og igen med gode blog indlæg , for det er jo ikke små hjemmesider alle samme du kæmper imod så man skal lave det bedste

Hej Mikael

Tusinde tak.

Du bruger garanteret selv linkkataloger, men mange af dem dør eller er vel døde.
Kan du anbefale nogen jeg skal melde mig til som kommer til at give værdi? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

Sasa Kovacevic:

Hej Mikael

Tusinde tak.

Du bruger garanteret selv linkkataloger, men mange af dem dør eller er vel døde.
Kan du anbefale nogen jeg skal melde mig til som kommer til at give værdi? 

Faktisk ingen link kataloger satser jeg på .

Hvad gør jeg så bruger google sammensat med mit søgeord

Jeg gør således tilmeld link find din emme kategorier ligesom mig underholding erotik mv. jeg kender ikke din , men tænk hvilken kategorier er der på de portaler der godkender jeres side og der er sikkert mange der findes i google der kan videre formidle din super gode hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)