Hej Aminoer |
Ingen små SEO bemærkninger?
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Du ligger i midten på side 2 når jeg Google dig, hvilken jeg synes er flot klaret ift du kæmper mod IMBD, YouTube,Facebook,Wikipedia og alle de andre sider der nu kommer på første side. Så jeg tror ikke det er fordi du gør noget "forkert" jeg tror bare Google satser mere på de store sider som de har godt kendskab til i forveje. Men hvis man google Twilight og vælger sider på dansk, kommer du jo på side 1, godt nok 2 sidste men alligevel! MASSER af nyttige indlæg skal nok give god placering. Held og lykke, højt skum og god vind :-) |
Hjemmesiden er omkring 3 måneder gammel, så jeg håber at jeg i løbet af sommeren kan nå op på side 1. Det ville være fantastisk. Især pga. den kommende film som kommer i November. |
har du Facebook gruppe? hvis ikke ville det også være en god idé og evt KANON måde at markedsføre på, specialt når der som du siger, kommer en ny film til november, ikke at du skal markedsføre for filmen. Men for de anmeldelser osv du kan tilbyde :-) |
Jeg har netop lavet en Facebook gruppe. |
Mht Facebook konkurrencer er jeg ikke lige så meget inde i. Men meld dig inde i ALLE andre relaterede grupper og synes godt om deres ting, osv.. skab dig et stort netværk som interessere sig for Twilight.. Men ellers sådan noget med "Gratis "ET ELLER ANDET" hvis du melder dig ind i gruppen" der skal nok være mange muligheder. Og ja! pas endelig på med at spamme, det bliver folk meget hurtige træt af.. "Må man stadig lave den med at invitere vennder, for at være med?" al held od lykke |
jeg synes faktisk ok når man tænker alle nye hjemmesider i starten ligger nederste eller skal godt nok lave sygligt vildt godt eller være i en ekstrem lav konkurrence branche forsæt det gode arbejde med unikke tekster og videre formidle din super gode hjemmeside udvide igen og igen med gode blog indlæg , for det er jo ikke små hjemmesider alle samme du kæmper imod så man skal lave det bedste |
Hej Mikael
|
Faktisk ingen link kataloger satser jeg på . Hvad gør jeg så bruger google sammensat med mit søgeord Jeg gør således tilmeld link find din emme kategorier ligesom mig underholding erotik mv. jeg kender ikke din , men tænk hvilken kategorier er der på de portaler der godkender jeres side og der er sikkert mange der findes i google der kan videre formidle din super gode hjemmeside |