Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at investere i Amino?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Mit spørgsmål er som overskriften, om det er muligt at investere nogle penge i Amino på en eller anden måde? Jeg har tit overvejet at prøve og investere lidt penge og lige i dette øjeblik tænkte jeg "Kan man mon investere i Amino.dk?".
Jeg tror 110% på at Amino.dk vil blive ved med at vokse pga. alle de nye lækre ting der bliver ved med at komme og pga. det fantastiske Amino Crew der gør det skide godt!
Så derfor ser jeg det jo stortset som en sikker investering, he he :-)

Fortsat god dag til alle!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:48

den bliver spændende den tråd her :-)!!

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 19:56

kawzood:
den bliver spændende den tråd her :-)!!

like alot

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:59

Tror ikke det er muligt at lave en sådan investering.

Men du kan jo indirekte investere (støtte) Amino, ved at købe amino plus eller bannerplads på Amino!

Men kunne da være rigtig interessant, hvis det kunne lade sig gøre at investere i Amino :)

Ha' en kanon aften!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 20:10

Emil :

Tror ikke det er muligt at lave en sådan investering.

Men du kan jo indirekte investere (støtte) Amino, ved at købe amino plus eller bannerplads på Amino!

Men kunne da være rigtig interessant, hvis det kunne lade sig gøre at investere i Amino :)

Ha' en kanon aften!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Hej Emil.

Tak for dit svar!

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Har også næsten lige fået erhvervet mig Amino Plus og det er jo så genialt som det kan være. Men det kunne være endnu mere genialt hvis man kunne direkte investere i Amino :-)

Mvh,
Daniel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:28

Hej!

Kunne være meget interessant ja!

Jeg overvejer også kraftigt at afprøve amino plus! Der går nok ikke længe inden jeg hopper med på vognen! Det lyder helt vildt spændende med alle de nye tiltag Amino kommer med for tiden!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:31

Jeg synes, det er et ganske sødt indlæg fra trådstarter, men tror ikke umiddelbart, at Amino befinder sig på et stadie, hvor man kan investere i det. Jeg kan huske, at Martin Thorborg for kort tid siden skrev, at det først var nu, at Amino var begyndt at give et mindre overskud. Så jeg tror, at der er et stykke vej endnu!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 20:39

Jeg synes, det er et ganske sødt indlæg fra trådstarter, men tror ikke umiddelbart, at Amino befinder sig på et stadie, hvor man kan investere i det. Jeg kan huske, at Martin Thorborg for kort tid siden skrev, at det først var nu, at Amino var begyndt at give et mindre overskud. Så jeg tror, at der er et stykke vej endnu!

Tak for svaret.
Ja jeg siger såmen bare min ærlige mening. Men så må man da håbe at det bliver muligt i fremtiden. :-)

Mvh,
Daniel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)