Hej alle aminoer. Jeg sælger et online produkt, og jeg ønsker at lave en video på min hjemmeside, der fremviser hvordan systemet virker. Jeg vil gerne i kontakt med nogen der kan lave det på engelsk og tysk. Jeg overvejer at lave den danske præsentation selv, men ved ikke om min stemme er velegnet til det, så kunne det måske også være interessant at høre om evt. danske firmaer der kan lave det på dansk. Jeg har via google fundet et par enkelte, men kan ikke forstå at skal koste mellem 5.000 og 10.000 kr. at få lavet en 5-8 minutters video. Så mange timer kan det da ikke tage. MVH |
Hej Ib
Super god idé, jeg laver en del af den slags, og det er noget mine kunder virkelig kan mærke effekten af.
Du kan se to af de film jeg har lavet her:
Med hensyn til prisen er det ikke realistisk at få lavet sådanne film for under 5.000 - et udenlandsk speak på 8 min koster alene omkring kr. 3.500, og så skal der lidt baggrundsmusik på.... og så kommer hele produktionen af videoen oven i...
Iøvrigt vil jeg ikke råde dig til at lave en 8min video. lav i stedet 4 stk på 2 min, eller er der ingen der nogenside ser slutningen af videoen. Undersøgelser viser at seerne falder fra efter 2,5 - 3 min
//Meik