Jeg har konceptet - det er klart oppe i mit lille hovede....MEN når jeg forsøger at skrive det ned for at få noget endelig sparring på det - og måske få det smidt til connectdanmark så jeg kan få hjælp med at realisere det - så går jeg helt i stå Jeg har virkelig overraskende store problemer med at lave det til en elevator tale, og få det skrevet klart ned. Men måske er jeg bare for selvkritisk? hvor hurtigt regner I med at kunne forstå et koncept - og tager det for langt tid at forstå er det så et dårligt koncept? Jeg regner med først at skyde det afsted til Martin Thorborg samt vores alle sammens lynblogger - den hemmelige Michael. Da jeg regner med de har lidt flere skud i bøssen angående mening om et koncepts holdbarhed og realiserbarhed. Men de 2 gutter er vel (hvis de gider læse det) smarte nok til at kunne fatte en kringlet forklaring? Kort sagt, skal man bare droppe al selvkritik og skyde det man har afsted - fatter de ikke brikker kan man tage den derfra?
/Jakob |
Alt kan beskrives nogenlunde med en sætning... <- teoretisk :)
I praksis er det en helt anden sag :)
Du kunne eventuelt sende det afsted til de to gutter, hvis du synes iden ikke kan finpudses mere fordi du simpelthen går i stå.. Og som du selv skriver det, hvis de så ikke er med på ideen atså ikke fatter en brik, jamen så tilpasser du den derfra...
For jeg vil vædde på at hvis de ikke forstår din ide, vil de jo nok stille spørgsmål som vil så skubbe dig afsted i den rigtige retning at få det ned på papir i en mere forståelig sammenhæng.