Jeg skal til at købe nogle computere fra kina de siger at de betaler told og moms når de betaler for fragt kan det virkelig passe.. fordi hvis det passer har jeg penge til at købe flere computere og hvis det ikke passer og jeg gør det mister jeg alle varene fordi pengene ikke er der |
Import fra kina De betaler Told og moms...
Det lyder nu meget usandsynligt at det skulle kunne lade sig gøre for dem at betale told og moms. I mine ører lyder det som om du er ved at blive snydt. Mvh Ravn
|
Hej. Det kan godt lade sig gøre men oftes misforstår kineserne fremgangsmåden ! Har du fået en pris på fragt seperat, eller er det lagt ind i priserne på computerne ? Hilsen Sune Import Consulting and Services Tlf: 70 20 75 11 / ics@forwarder.dk
|
its goes with the courier charges |
Hvis det sendes med kurer tror jeg endnu mindre på at de betaler told og moms, for det kan kurerselskaber ikke håndtere så vidt jeg ved... Spørg leverandøren hvad kurer prisen er, og så kan du måske lure om den pris indeholder 25% af varernes værdi. Jeg kan også godt give dig en kurer pris, men skal vide mål og vægt på pakken/pakkerne... /Sune Import Consulting and Services Tlf.: 70 20 75 11 / ics@forwarder.dk
|
Undskyld men hvorfor spørger du så til vores mening når du ved bedre selv? Iøvrigt giver det jo ikke nogen mening at sælger påstår han vil betale momsen for dig, for den skal jo slet ikke betales med bare modregnes i dit momregnskab ! Iøvrigt er du vel klar over at du har ansvaret for at produktet er korrekt CE mærket og overholder RoHS direktivet. Udover det skal du være tilmeledt el-skrot ordningen. (lovpligtigt)
Ravn |
Hvis du læser står der tror som indikere at jeg ikke er sikker men Jeg sælger vare som jeg regner med er godkendt da det er dell vare og andre kendte vare jeg sælger |