Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ATAK i medierne: Go' Morgen Danmark og Politiken

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så er det på tide at smide lidt ind her. Jeg var på forsiden af Politiken i fredags og i Go' Morgen Danmark i mandags. Det har givet så meget så meget omtale, og vi er blevet kimet ned siden i fredags, især efter indslaget i Go' Morgen Danmark. Det har været hårdt for teamet at følge med i disse dage, men en velfortjent firmafest venter os på fredag Smile

Se indslaget fra Go' Morgen Danmark her, hvor jeg har skrevet et indlæg om vores tur i medierne om online omdømme på SEOtips.dk.

Artiklen på forsiden af Politiken og opfølgningen i avisen

Derudover:
Artiklen på Politiken.dk
Artiklen på Avisen.dk
Artiklen på 3F.dk

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:15

Tillykke, det er virkelig fortjent PR for dig Atak!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:34

ej hvor lækkert ;-) stort tillykke. Så har min lille butik lidt at se op efter ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:50

Christopher Roelann:

Tillykke, det er virkelig fortjent PR for dig Atak!

Tak, Roelann! Vi ses fredag ;)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:07

mick:

ej hvor lækkert ;-) stort tillykke. Så har min lille butik lidt at se op efter ;-)

Tak Mick - Din branche burde ikke have så svært ved at blive omtalt i medierne :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 21:13

Stort tillykke William :) - Så dig live i Godmorgen Danmark - du klarede det sgu godt!

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:22

Ah, spændende! Har du muligvis et link til indslaget i Go' Morgen Danmark? Det kunne jeg godt tænke mig at se.

Tillykke med den gode omtale! :-) Havde jeg set Politiken den dag, havde jeg også læst artiklen. Det er et meget interessant område idet hele taget, reputation management med mere.

EDIT: Jeg fandt linket på din hjemmesides artikel. :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:38

Ja, videoen var vist ikke helt tydelig nok i indlægget. Kunne ikke lige få det til at fungere med videoen direkte i indlægget. 

HER ER VIDEOEN Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:39

Sebastian Krausing:

Stort tillykke William :) - Så dig live i Godmorgen Danmark - du klarede det sgu godt!

Ja, du var sørme tidligt oppe den morgen :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:46

Tillykke med det William :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)