Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ATAK i medierne: Go' Morgen Danmark og Politiken

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt gået! Det er lige præcis den slags reklame man ikke kan købe for penge.

Og endnu vigtigere: Du gør dig godt på TV. Afslappet og forklarende på en god og pædagogisk måde. Man har jo ofte set folk i Go' Morgen Danmark som har været så nervøse, at de kludrer i ordene og fremstår mindre professionelle.

Tillykke med det.

Mvh.
Daniel

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:01
Man burde "prale" noget mere her på amino, for man kommer i helt vildt godt humør med alle de pæne kommentarer :) tak skal I ha'... Nu skal jeg ind til premiere på Ørkenens Sønner. Glæder mig helt vildt efter nogle meget travle dage

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Tillykke med opturen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:56

Jeg sad på arbejdet i dag, og tænkte på din udsendelse i godmorgen danmark. Er det ulovligt at lave noget "online-retard-reputation"? Så kunne man jo få alle sine konkurrenter til at ligne fjolser på de første 3 sider på google, og så selv løbe med præmiehesten. Hæhæ.

Ved godt det rent moralsk ikke er fordelagtigt, men lur mig om ikke der ville være en enkelt eller to som ville købe det. Eller hvis man kunne fylde de første 3 sider med bullshit, så konkurrentens hjemmeside røg helt ud af top 30 på google :O Er det umuligt? :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:43
Aah hjemme efter en dejlig påskeferie :)

Claus von Arenstorff:

Jeg sad på arbejdet i dag, og tænkte på din udsendelse i godmorgen danmark. Er det ulovligt at lave noget "online-retard-reputation"? Så kunne man jo få alle sine konkurrenter til at ligne fjolser på de første 3 sider på google, og så selv løbe med præmiehesten. Hæhæ.

Ved godt det rent moralsk ikke er fordelagtigt, men lur mig om ikke der ville være en enkelt eller to som ville købe det. Eller hvis man kunne fylde de første 3 sider med bullshit, så konkurrentens hjemmeside røg helt ud af top 30 på google :O Er det umuligt? :D

Ja, det er muligt, men det er også ulovligt og ligeledes moralsk forkasteligt. Så det vil jeg på ingen måde anbefale nogen at gøre, selvom det godt kunne være fristende

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)