Stærkt gået! Det er lige præcis den slags reklame man ikke kan købe for penge. Og endnu vigtigere: Du gør dig godt på TV. Afslappet og forklarende på en god og pædagogisk måde. Man har jo ofte set folk i Go' Morgen Danmark som har været så nervøse, at de kludrer i ordene og fremstår mindre professionelle. Tillykke med det. Mvh. |
ATAK i medierne: Go' Morgen Danmark og Politiken
|
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg sad på arbejdet i dag, og tænkte på din udsendelse i godmorgen danmark. Er det ulovligt at lave noget "online-retard-reputation"? Så kunne man jo få alle sine konkurrenter til at ligne fjolser på de første 3 sider på google, og så selv løbe med præmiehesten. Hæhæ. Ved godt det rent moralsk ikke er fordelagtigt, men lur mig om ikke der ville være en enkelt eller to som ville købe det. Eller hvis man kunne fylde de første 3 sider med bullshit, så konkurrentens hjemmeside røg helt ud af top 30 på google :O Er det umuligt? :D |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Ja, det er muligt, men det er også ulovligt og ligeledes moralsk forkasteligt. Så det vil jeg på ingen måde anbefale nogen at gøre, selvom det godt kunne være fristende |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk