Det kan jeg godt forstå. Tænk at blive mistænkeliggjort som du er blevet.
Kommer vel ikke os "konkollegaer" ved hvordan du gør tingene. Det må dine fremtidige kunder da finde ud af.
Og personligt synes jeg som kunde, at man da ikke skal have ret meget arbejde før at denne har "fået" for kr. 399,-.
Jeg vil ikke selv lave meget hjemmeside for de penge, men jeg startede jo også engang - endda med enkelte helt gratis projekter...
Held og lykke med de projekter du trods alt nåede at få. Og når du har færdiggjort nogle af dem kunne du jo evt. smide dem her i tråden, så alle de foruddannede meninger der opstod måske kunne blive gjort til skamme.
Jeg bliver ved som jeg før har gjort, mig får du ikke ned med nakken :-), men nu synes jeg at denne tråd er kommet så meget på et skråplan, at den intet er værd længere.
Hvis det ikke var fordi jeg selv arbejdede i wordpress 24/7 så var jeg hoppet på dit tilbud :)
Ja og havde Du ikke engang tilbudet til 499?
Jeg kunne såmænd godt hoppe på og få lavet et fedt design, såhar jeg jo skabeloner til resten af siderne..
@Ebbe.. skriv en PB til mig når Du har et overblik og vil lave 2-3 forskellige WP sider efter anvisninger der svarer til templates der er på nettet eller sider jeg mener er attraktive.
Jeg skal bruge noget jeg kan ændre i afhængig af hvilket af mine 300 domæner der skal bruges..
Hvis det ikke var fordi jeg selv arbejdede i wordpress 24/7 så var jeg hoppet på dit tilbud :)
Ja og havde Du ikke engang tilbudet til 499?
Jeg kunne såmænd godt hoppe på og få lavet et fedt design, såhar jeg jo skabeloner til resten af siderne..
@Ebbe.. skriv en PB til mig når Du har et overblik og vil lave 2-3 forskellige WP sider efter anvisninger der svarer til templates der er på nettet eller sider jeg mener er attraktive.
Jeg skal bruge noget jeg kan ændre i afhængig af hvilket af mine 300 domæner der skal bruges..
jeg har engang haft et par tilbud kørende, men har valgt at fokusere på at lave mine egne projekter også bare yde gratis hjælp på Amino igennem PM & forum indlæg :) Så kan det være jeg engang hopper på vognen igen :)
Vil også lige sige at der er flere af DK`s rigeste mænd der startede med at arbejde gratis i forskellige stillinger, så de kunne få en fod indenfor, skabe netværk og få referencer. Og der endnu flere af de historier i udlandet ( specielt USA) . Så jo det at arbejde gratis, eller for næsten ingenting til at starte med , kan være en super måde at få en fod indenfor på.
Ærgeligt at det ikke er gået op for flere, som hellere vil være fattige og stolte, end at sluge deres stolthed i et kort øjeblik af deres liv, og leve som en prins i resten.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.