Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på ny hjemmeside, hvad tænker du?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kunne virkelig godt bruge noget sparring omkring følgende punkter vedr. vores website www.e-conomicdashboard.dk

1: Hvad er dit førstehåndsindtryk?

2: Hvad syntes du om ideen bag?

3: Hvad ville forhindre dig i at bruge vores site, din første tanke....

4: Har du ideer eller tanker som du mener vi kunne bruge?

Håber på god feedback...

Dbh Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hej Johnny.

Det er lidt svært at gå igang med at give feedback, når jeg tænker at I måske ikke er helt færdige med at sætte hjemmesiden op.

Umiddelbart ser det rigtig godt ud, men jeg er fx lidt ligeglad med om I er Microsoft Partner. Jeg er mere interesseret i om i er "E-conomic" partner"... hvis du forstår hvad jeg mener.

Ideen er fantastisk. Klart en forbedring af e-conomics, særligt fordi det umiddelbart ser gennemarbejdet ud (har ikke testet det endnu).

Altså jeg er personligt lidt betænkelig ved at give jer adgang til vores virksomhedsdata. Så hvis jeg skal teste noget vil jeg lige læse jeres forretningsbetingelser først. Disse mangler I at opdatere. Det er årsagen til at jeg pt. ikke er nået længere.

Jeg mener I har fat i noget af det rigtige, men tænker at det måske kunne hjælpe jer, om I lod e-conomic selv markedsføre muligheden via deres kanaler, når I er klar til dette. Det vil gøre at jeres projekt tager mere fart tænker jeg.

Held og lykke med det.
Hilsen Thomas
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:48

Hej Johnny!

Her er et lille dump fra FF4.

1:

Jeg har selv haft e-conomic så jeg er nogenlunde med på hvad det kan. Men jeg er stadig lidt i tvivl om hvad dashboardet helt præcist kan.

Jeg er med på at det er et grafisk, men over hvad - helt konkret?

Og hvor kan jeg bruge dette dashboard? Coverflow-visningen siger mig umiddelbart et mobilt device, men det ligner ikke et jeg kender. Så - er det til min iPhone, Adroid, tablet.. er det en widget?

Jeg er meget visuelt anlagt - så jeg gider ikke læse side op og side ned. Jeg vil se hvordan det virker - allerede på forsiden. Kan være det bare er mig ;)

Her er et par (mere eller mindre) gode eksempler på hvad jeg mener:

• tapbots.com
  • evernote.com
  • www.panic.com/transmit/

Et par noter om designet;

• Tekst med fast bagkant fungerer ikke lige så stærkt online som offline. Det gør det faktisk sværere at læse. Jeg ville stryge det.
  • Det er meget fersk. Jeg ville give det noget mere kontrast - evt. fylde toppen ud med noget mørkere.
  • Pilene virker ikke?
  • Siderne skifter rigtig nok, men først på undersiden af "brandingfeltet" - man kunne overveje om den skal med på alle sider?
  • Hvad har MS betalt for at få SÅ god en placering på siden? ;) Alle er efterhånden MS partere så i mine øjne er kvalitetsstempel-effekten ved at være svag.

2: Sikkert fin til de der bruger e-conomic.

3: At jeg ikke bruger e-conomic ;)

Håber det kan bruges ;)

Smile Kim

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 17:52

Hej Thomas.

Tak for fantastisk feedback :)

Hjemmesiden er kun 50% færdig, men vi arbejder på sagen, så det har du helt ret i.
Vi mangler en masse information, men det håber vi at få en masse feedback på, bla, nævner du datasikkerhed osv, noget vi har tænkt og bygget ind i projektet, men som ikke er nævnt nogle steder efterfølgende... :)

Jeg kan godt følge din tanke omkring logoer fra microsoft, dem runder vi lige i projektgruppen.

Vi syntes selv ideen er fantastisk, og jeg er super glad for at høre du syntes det samme. :)
Vi benytter selv e-conomic, og har gjort det i over 3 år med succes, men efter mange lange aftener med manueller rapporter i excel, ja så fik vi ideen til e-conomic dashboard.. :)

Datasikkerhed vil vi klart få præciseret, og måske enda forklare princippet grafisk, så nye brugere ved hvordan det fungere.

Vi vælger at bruge amino til feedback her i starten, og vi har allerede e-conomic som tæt samarbejdspartner, ellers kunne vi slet ikke lave denne løsning, men vi vil ikke skyde nyhedsbrev osv af før vi har en god basis løsning hvor børnesygdomme er klaret. Netop derfor beder vi Amino bruger eom hjælp som dig :O)

Tusind tak for din feedback, og til jer andre aminoer, kom med mere feedback så vi kan optimere vores løsning endnu mere..

Ha en god aften.

Dbh Johnny

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:14

Hej Johnny..

Ideen er skam fin nok, hvis det at man vil se resultaterne på en mere grafisk måde..

Siden ser pæn ud, jeg ved ikke om den er 100% færdig, men det er som om der mangler noget, ang. informationen.

Designet er rigtig flot. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28

kan ikke når jeg klikker på links til under sider, se at jeg kommer til en ny under siden uden jeg , køre meget langt ned på siden, jeg sider med en normal 11 skærm.

hvad jeg kan læse ,kan man få en beta version lige nu , hvad koster den fulde version , det kan jeg ikke se på siden ?

salg og levering siden går på 404 fejl side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:24

Tak for al feedback

Alt er noteret, og bliver tilpasset snarest på siden :)

Tusind tak

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:53

Mit førstehåndsindtryk af siden er rigtig fint. Idéen er sikkert fin nok - må erkende jeg ikke har erfaring med webshops, så jeg vil lade den stå.

Jeg har til gengæld et inputSmile

Jeg synes det er dumt at I smider en over på youtube, når man klikker på videopræsentationen. Det vil give langt bedre mening at have den i en "lightbox", så man bliver på sitet og ikke skal frem og tilbage for at se præsentationen. Til dovne personer som mig selv, vil jeg tit bare klikke filmen i stedet for at læse om produktet - derfor kunne det være rart hvis det bare spillede. Lightbox er ikke så avanceret at det er uoverkommeligt - ihvertfald ikke resten af designet taget i betragtning, for det er nemlig super flot :)

"Support" knappen oppe i højre hjørne burde måske styles lidt. Den virker med windows-98-agtig ;)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 06:56

Hej Viktor,

Tak for feedback, det er taget til efterretning, og vil blive justeret til i løbet af ugen.

Dbh Johnny

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)