Jeg synes det har været en fin lille debat uden de store armbevægelser og en god tone, måske fordi at stjernesystemet ikke har været i brug i denne tråd....
Et eller andet sted er det svært at give feedback på dit website, fordi der ikke er en hel masse at sige om det. Og dog - alligevel ikke! Dit website er ret idéforladt rent grafisk. Din hjemmeside er meget, meget "straight", idet der ikke er meget design over det! Kort sagt: Det fremgår tydeligt, at du ikke er webdesigner.
Men jeg synes bare alligevel, at man må forvente, at du, som udbyder af Joomla, har et website, der repræsenterer dig som en professionel erhvervsdrivende og i en eller anden forstand får dig til at skille dig ud fra lignende udbydere af samme service. Jeg savner noget synlig "drive". Men nu er ambitioner og forventninger jo også meget forskellige fra person til person.
Dog velment kritik! :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Et eller andet sted er det svært at give feedback på dit website, fordi der ikke er en hel masse at sige om det. Og dog - alligevel ikke! Dit website er ret idéforladt rent grafisk. Din hjemmeside er meget, meget "straight", idet der ikke er meget design over det! Kort sagt: Det fremgår tydeligt, at du ikke er webdesigner.
Det er jeg lidt ked af, du siger. For helt personligt mener jeg egentligt, jeg er en ganske god webdesigner. Det med at "der ikke er meget design over det" er helt med vilje. Jeg kan sagtens lave mere flashy sites og tilføje gak og gøgl rundt omkring. Mit mål med siden var blot at virke seriøst og have fokus på indholdet.
Jeg kan dog se, at mange har påpeget at det virker kedeligt, så kritikken tager jeg bestemt til mig.
God weekend til alle aminoer - og husk nu at holde lidt fri og komme ud i det gode vejr :)
Man skal høre sandheden fra børn fulde mennesker og tekstforfattere, personligt synes jeg designet er fint.
endnu engang tak for feedback. Det er meget meget værdsat!
TT Tekstforfatter:
Det er jeg lidt ked af, du siger. For helt personligt mener jeg egentligt, jeg er en ganske god webdesigner. Det med at "der ikke er meget design over det" er helt med vilje. Jeg kan sagtens lave mere flashy sites og tilføje gak og gøgl rundt omkring. Mit mål med siden var blot at virke seriøst og have fokus på indholdet.
Jeg kan dog se, at mange har påpeget at det virker kedeligt, så kritikken tager jeg bestemt til mig.
God weekend til alle aminoer - og husk nu at holde lidt fri og komme ud i det gode vejr :)
Som jeg skrev, så er smag/ambitioner forskellige fra person til person, så der ligger ikke noget personligt i min udmelding (rent menneskeligt), men udelukkende en professionel konstatering/vurdering fra mig og min person. Men når det så er sagt, så har det for mig ikke noget at gøre med, at dit website skal være mere "flashy", eller have mere "gak og gøgl". Tror, du har misforstået, hvad jeg mener. Jeg savner bare noget mere personlighed. Et flot logo. Et egentligt layout. Din side ligner en "skabelon" Og det mener jeg ikke gavner dig og din service. Men som nævnt er det velment kritik - hverken mere eller mindre!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
endnu engang tak for feedback. Det er meget meget værdsat!
TT Tekstforfatter:
Som jeg skrev, så er smag / ambitioner forskellige fra person til person, så der ligger ikke noget personligt i min udmelding (rent menneskeligt), men udelukkende en professionel konstatering / vurdering fra mig og min person. Men når det så er sagt, så har det for mig ikke noget at gøre med, at dit website skal være mere "flashy", eller have mere "gak og gøgl". Tror, du har misforstået, hvad jeg mener. Jeg savner bare noget mere personlighed. Et flot logo. Et egentligt layout. Din side ligner en "skabelon" Og det mener jeg ikke gavner dig og din service. Men som nævnt er det velment kritik. Jeg er bare "endnu et fjols på livets landevej". Så tag min feedback for, hvad den er - hverken mere eller mindre!
Man skal høre sandheden fra børn fulde mennesker og tekstforfattere, personligt synes jeg designet er fint.
held og lykke med siden
preben
Var du da fuld, da du skrev dit indlæg, Preben? :-)
Rettelse af diverse formuleringsfejl, og nej jeg kigger ikke alle dine sider igennem :
http://hoeks.dk/Joomla-Seminar/joomla-seminar
Alene dette afsnit :
"Min baggrund for at holde disse kurser er 10års dagligt arbejde med web,
4års intensivt arbejde JoomlaCMS, samt en Bachelorgrad i
Informationsvidenskab."
Har 3-4 fejl plus formuleringen kunne være betydeligt bedre grammatisk.
held og lykke med siden
preben
Var du da fuld, da du skrev dit indlæg, Preben? :-)
Jeg synes det er en rigtig flot side og der er tydelig kvalitetsforskel på den og andre gængse skabeloner i min bog. Jeg synes også meget af teksten har et fint personligt præg og er ikke bare copy/paste buzzword-salgs-snak.
det eneste der lige faldt i øjnene er at den øverste sorte bjælke over logo'et forsvinder når man scroller ned på forsiden og derved kommer den til at ligne en "glitch" - Lav bjælken lidt tykkere eller søg for man ikke kan scrolle.