Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er i gang med et lille projekt, hvor jeg vil oprette en blog der omhandler scootere, hvor jeg vil komme med indlæg med min scooter, og hvor jeg fortæller om det osv (alt indhold kommer senere).

Selve siden hedder www.scooterfjæs.dk

Så kunne jeg godt tænke mig at få nogle fede templates til siden, og så tænkte jeg lidt på om der var nogen af jer der kunne lave det, og det skal helst ikke være alt for dyrt.
Nu ved jeg ikke så meget om design endnu, men jeg tænkte på at oprette bloggen som en wordpress blog, men kan man så godt tilføje sine egne templates? 

Jeg kunne også godt tænke mig en der kunne hjælpe mig med at drive bloggen, og komme med indlæg, så hvis i har lyst til det, er i velkommen til at skrive til mig.
- Det skal lige siges, at bloggen højst sansynligt kommer til at blive baseret på video indlæg.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:31

Skulle mene du får det hele her 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:32

Ej skal selvfølgelig også være ordentlig, så efter du har installeret Wordpress på domænet går du ind i udseende, upload tema og uploader den mappe du har downloadet fra google søgningen ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:41

Hejsa Rasmus, fedt du har lyst til at blogge lidt, det er jo altid til nytte:)

men altså jeg vil meget gerne hjælpe dig med det hele, bare skriv en PM, så snakker vi om det:)

God vind herfra

Mvh Christoffer

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 17:09

Hej igen!

Tak for jeres svar, det er jeg glad for!

Det med at sætte et tema ind ved jeg godt hvordan man gør, det er bare mere hvordan man uploader sin egne templates til det Wink.

Jeg skriver til dig Cyberman! Smile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:20

Hej Rasmus.

Det er selvfølgelig muligt at få en til at lave et tema til dig, eller finde et du kan købe på nettet. Men der findes også 1000 vis af gratis templates du kan finde.
Så hvis jeg var dig ville jeg prøve at lede efter et gratis template først og hvis der virkelig ikke er noget der passer til din blog, så må du jo ud og slippe nogle penge for et. :-)
Jeg håber du finder hvad du søger!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:23

Allright, jeg har ikke noget at bidrage med i forhold til dit spørgsmål;

Men det der er sgu det bedste domænenavn OF ALL TIME. Held og lykke! Wink

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:38

Hej Rasmus

Fedt du vil blogge og godt valg at bruge Wordpress til dette. Hvis din host har Safemode slået fra, kan bloggen opdatere og installere ting fra ACP (admin control panel) uden videre problemer. Er der safemode på, skal du FTP'e dine plugins og templates til de korrekte mapper (det er ikke så svært - en hurtig googling viser dig hvordan).

Mht. til at få lavet eget tema, så er det dyrt at få designet et theme kun til en selv. Alt efter kvalititen ryger de snildt over 5-6000 kr. Alternativt kan du købe "premium" themes mange steder rundtomkring. Themeforrest og woothemes har nogle gode nogle, som ikke koster dig alt for meget.

Skriv hvis du har nogle spørgsmål, så hjælper jeg dig også gerne med at sætte den op.

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 01:15

Hej igen

Først vil jeg gerne sige mange tak for jeres super gode input.

Jeg kan godt se at det vil blive dyrt, og få customized mit eget tema, derfor vil jeg ikke få det gjort.

Jeg vil prøve at kigge lidt efter nogle temaer, men jeg tvivler dog på hvor mange temaer der er med scootere??

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)