Jeg driver en virksomhed som åbenbart har fundet vej til trustpilot. Det ser jeg ikke noget problem i, men min branche og kunde segment er slet ikke e-handel eller bedømmer vores salgsprodukt på den måde. Vi sælger ikke vores løsninger som e-handel. Jeg synes derfor det er ret misvisende at være på deres hjemmeside.
Samt de har lavet en Om virksomheden beskrivelse , som SLET ikke passer ind.
Nu bruger mange amioer jo trustpilot... Og jo det vil jeg da også overveje.. de har jo nok lukket nu , så kan da fint gøre det i morgen.. Men hvis nogen kendte det var det jo ligeså nemt
Det er fuldstændig ligegyldigt om du laver e-handel eller ej. Trustpilot er et sted hvor brugere/kunder anmelder virksomheder, og jeg bruger det tit til at se om en given virksomhed er værd at handle med.
Få dog i stedet nogle af dine faste kunder ind på Trustpilot og giv din virksomhed en god anmeldelse, så vil eksempelvis jeg kunne se de gode ting ved et samarbejde med din virksomhed inden jeg kontakter dig...
Sørg nu for at vende det til noget positivt, du driver jo ikke fup og svindel
Jeg rettede henvendelse til dem på et tidspunkt hvor jeg fik dem til at fjerne min shop. Men den kommer på igen på et tidspunkt når du bliver crawlet. De kan godt sørge for at du aldrig vil figurerer på trustpilot, men de gider ikke.
Jeg finder også trustpilot ekstrem useriøs og uanvendelig.
Undskyld mig for offtoppic men jeg forstår ikke hvordan det er lovligt.
Her tænker jeg på hvis man kikker deres forside her bruger de logo' er fra mange store tele selskaber, klikker man på andre kategorier kommer logo' er frem på store firmaer, jeg mener at have forstået man skal have tilladelse til brugen af disse? Jeg kan næsten ikke forstille mig de har denne tilladelse.