En mere oplagt mulighed er, at justere en smule på kravene, så en eksisterende løsning matcher behovene bedre. Hvor meget har du gjort ud af din foranalyse? Synes modtagerne af mailen, at det er den rette kommunikationsform til opgaven? Hvad forhindrer, at de overser sådan en mail blandt mange? Jeg kender ikke dit udviklingsbudget eller det præcise ambitionsniveau, men egenudvikling kan hurtigt gå hen og blive en dyr og besværlig affære. Der skal kravafklaring, opsætning og hosting, fejlrettelser og deployments til. Det løber altsammen op. Jeg kunne også godt udvikle sådan et system. Men det kan næppe gøres på under 30 timer plus lidt vedligehold i starten. Ronnie |
Har du undersøgt mulighderne i Google-kalender ?
Vi bruger det med stor succes til at administrere vagt-planer for vores instruktører. Det er gratis, der er online adgang for alle og de enkelte brugere kan opsætte deres kalender til at modtage sms eller mail ved nye opgaver. Jeg ved ikke helt om dit punkt med fuldførelse, men prøv at se om der måske ligger en løsning i google-kalenderen.