Hej allesammen, Jeg er på jagt efter en form for projektstyringssystem, som giver mig mulighed for at uddele den samme opgave til flere forskellige brugere. Et eksempel kunne være en ugentlig eller månedlig rutine, som jeg gerne vil holde styr på, at brugerne under mig fuldfører. Jeg har kigget på rigtig mange online systemer (ActiveCollab, Meeho, HiTask, Nozbe omf.), men har desværre ikke fundet et system, som passer til mit behov. Problemet opstår typisk, når jeg opretter en opgave, som skal fuldføres af samtlige brugere (i omegnen af 100) og ikke blot én. Eksempel: Jeg opretter en opgave som lyder på, at gulvet skal vaskes.
I princippet leder jeg blot efter et system, hvor jeg har mulighed for at oprette en enkelt opgave ad gangen, som bliver uddeligeret til 100 forskellige brugere, og som skal klares af dem alle sammen. Er der mon nogen af jer, som kan hjælpe mig? På forhånd stort tak. |
Jeg ved ikke hvor formelt det skal være (hvor mange opgaver og hvor tit du udsender), men det du beskriver lyder i koncept som en mødeindkaldelse i et mail-program. Hvad med at bruge dit mail-program og invitere 100 mennesker til et møde? Hvis du fx bruger GMail mener jeg, at hver enkelt kan svare tilbage ved at følge et link i mailen.
Ronnie