Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til uddeling af opgaver

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg er på jagt efter en form for projektstyringssystem, som giver mig mulighed for at uddele den samme opgave til flere forskellige brugere. Et eksempel kunne være en ugentlig eller månedlig rutine, som jeg gerne vil holde styr på, at brugerne under mig fuldfører.

Jeg har kigget på rigtig mange online systemer (ActiveCollab, Meeho, HiTask, Nozbe omf.), men har desværre ikke fundet et system, som passer til mit behov. Problemet opstår typisk, når jeg opretter en opgave, som skal fuldføres af samtlige brugere (i omegnen af 100) og ikke blot én.

Eksempel:

Jeg opretter en opgave som lyder på, at gulvet skal vaskes.

• Nu vil jeg først og fremmest gerne have udsendt en e-mail til brugerne om, at der nu ligger en opgave til dem, som skal klares inden for et bestemt tidsinterval.
  • Derudover vil jeg gerne have, at brugerne individuelt har mulighed for at markere opgaven som "fuldført". (Typisk markeres opgaven som fuldført ved alle brugere i stedet for blot at blive markeret ved den bruger, som markerer den. Det er mit største problem, at systemerne ikke kan lave disse 100 opgaver til hver enkelt). 

I princippet leder jeg blot efter et system, hvor jeg har mulighed for at oprette en enkelt opgave ad gangen, som bliver uddeligeret til 100 forskellige brugere, og som skal klares af dem alle sammen.

Er der mon nogen af jer, som kan hjælpe mig? På forhånd stort tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Jeg ved ikke hvor formelt det skal være (hvor mange opgaver og hvor tit du udsender), men det du beskriver lyder i koncept som en mødeindkaldelse i et mail-program. Hvad med at bruge dit mail-program og invitere 100 mennesker til et møde? Hvis du fx bruger GMail mener jeg, at hver enkelt kan svare tilbage ved at følge et link i mailen.

Ronnie

Fra Århus V
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:56

Hej Ronnie, tak for dit svar. Jeg kan godt se, hvorfor du foreslår en mødeindkaldelse via et mail-program, men det må gerne være lidt mere avanceret end som så.

Jeg kommer til at bruge systemet en hel del eftersom det er rutiner i vores 100 dagligvarebutikker, der skal holdes styr på - gerne med remindere på mails og statistik på, hvem som har fuldført hvad m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Hvad så med Google Docs? Der kan man lave en online formular til udfyldelse (en survey).

Jeg er klar over, at det ikke opfylder alle dine krav, men det giver trods alt mere grafisk frihed end en mødeindkaldelse.

Hvis du skal have opfyldt alle krav, er vi nok ude i noget egenudvikling.

Ronnie

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:35
Hej pack..

Kender en der måske kan lave et program, der kan
løse dine dit problem via SMS system.

Dbh

Tim
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 08:00

Ronnie Holm:
Hvad så med Google Docs? Der kan man lave en online formular til udfyldelse (en survey).

Hej Ronnie, jeg vil prøve at kigge på det, men umiddelbart lyder det ikke som den mest optimale løsning. Du har nok ret i, at jeg er nødt til at finde nogen, som kan udvikle det for mig. Jeg kan bare ikke forstå, at det skal være så svært at finde et system med den funktion.

Tim Ulrichsen:
Hej pack..

Kender en der måske kan lave et program, der kan
løse dine dit problem via SMS system.

Hej Tim, brugerne har kun computer med mail og internet, ingen mobiltelefoner, så det bliver ikke aktuelt.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 08:27
Kan også laves med mail

Mvh

Tim
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 08:32

Tim Ulrichsen:
Kan også laves med mail

Så bliver det pludselig interessant. Har du en e-mail eller et link til vedkommendes hjemmeside?

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 08:46
Ring til mig på 97960000
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:59

Hej Pack,

Vi er i begyndelsen på vores eget opgave-system, og udfra dine beskrivelser her i tråden vil jeg mene vi kan finde en god løsning til dig.

Hvis du kan skrive dine krav til systemet ned (lave en kravsspecifikation), med så mange detaljer som muligt, må du meget gerne sende mig en mail på Lars@youthportals.dk.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)