Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner bygger portfolio

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg hedder Morten, jeg er multimediedesigner studerende og er ved at lave min egen online portfolio. Jeg har ikke så meget konkret at præsentere endnu og derfor skal siden i sig selv gerne vise hvad jeg dur til. En ting jeg lægger stor vægt på er kreativitet samtid med at det er simpelt.

Det jeg egentlig søger efter her er nogle test personer/brugere som kunne være interesseret i at kigge forbi min portfolio og smide et par kommentarer til den herinde. Den er en del af et projekt og derfor ville det være godt at få noget feedback som jeg kan inddrage i opgaven.

Siden hedder: www.becron.com

Håber der er nogen der vil tage et kig og sige hvad de synes.

med venlig hilsen

Multimediedesigner:
M. Henneberg-Johansen

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:23

Hej Morten

Det er et spændende site. Og når man først lige har vænnet sig til opbygningen, er den nem at finde rundt på.

Under "Billeder" hvor man ser en bro. Måske du skulle kigge på noget a la en boks der kommer frem når man trykker på billedet. Billedet kommer kun frem i et nyt vindue og man må trykke sig tilbage til siden.

Der er rigtig mange krydslinks. Det er en god ting til at få brugeren til at komme rundt på hele siden. Men der er godt nok også mange link(eller gengangere) 

Der er links i bunden og i linkfanen i midten der peger de samme steder hen.

F.eks. i bunden:

Erfaring
-SEO
-Flash
-Webmaster
-Hjemmesider
-Fotograf
-Logoer

Og  hvis man trykker på én af dem, kommer der en ny navigation med de samme links og lidt til. Det forvirrer lidt, må jeg sige. De peger jo samme sted hen.

Sjov flash du har lavet :)

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:32

Hey Becron

Først troede jeg det var en fejl at noget af dit hovede var kappet af, men jeg går ud fra at det er meningen :) siden du har samme billede her på amino..

Oppe i venstre hjørne hvor der står " Be Creative Online" blev jeg snydt igen, jeg trykkede på den idet jeg troede at det var en menu af en art...

Resten af siden ser fint nok ud. Jeg går ud fra at der kommer en del mere med tiden af referencer..  Klø på :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Skrevet kl. 16:37

Hej Brian

Tak for et godt svar. Jeg har også tænkt på om linkene i bunden er for meget, men det virker så moderne at have en samlet oversigt. Jeg har selvfølgelig også prøvet at tænke hvad der er godt for søgemaskiner.

Men jeg er endnu også kun midt i udviklingen af siden, og sætte derfor stor pris på din feedback.

\Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Skrevet kl. 16:41

Hej Alexander

Tak fordi du bruger mit psuedonym, jeg prøver at få det til at cache on, "becron"!

Nej, det er meningen at jeg kun er halv, det behøver man ikke forstå hvorfor. :)

Ja det er klart, det hele bære lidt præg af at der mangler noget indhold, men det vil jo udvikle sig med tiden.

Tak for dit svar.

\morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)