Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket bogføringsprogram skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de gode input :-)
2 spørgsmål:

1) mit ønske er et system hvor jeg nemt kan lave en faktura/kvittering efter at have oprettet kunden- og at jeg har et fast varer database med priser jeg kan anvende i faktureringen. Og så bogføres det automatisk. Hvilket system er lettest anvendeligt her?

2) jeg er klar på at outsource men Hvad koster årlig revision ca? Jeg er dyrlæge og min virksomhed er en dyreklinik pt ingen ansatte.

Mvh
Camilla
Fra Ballerup
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:54

Hej igen

Min erfaring med brugen af Excel er at mange synes at det er mere overskueligt end at skulle til at sætte sig ind i komplicerede regnskabsprogrammer. Og hvis man som nystartet virksomhed ikke har mere end 10-15 posteringer om måneden, vil jeg mene at Excel er den bedste løsning.

Det er ofte når man selv sidder med det, og selv laver tabellerne og diagrammerne, at man har det bedste overblik.

- Men hver sin smag. :)

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 12:55

1: e-conomic som regnskabsprogram.
Udnyt den gratis adgang til e-conomic for dit eksterne bogholder, og giv revisoren adgang senere på året.

2: Årlig revision af et driftselskab koster mellem 10 og 30.000 kr. alt efter hvilken revisor du vil have, vi bruger selv en større revisor og de koster noget mere end de små

Dbh Johnny.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 12:58

Hej Camilla,

Du skulle overveje det Dansk prisbelønnet økonomisystem SummaSummarum. Det er billigt og kræver kun en engangs invistering. Så kan du gå ned til den lokale boghandler eller på nettet og købe hæftet med regnskab med summasummarum. Så vil du være kørende indenfor kort tid og hurtigt finde svar på alle spørgsmål.

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 12:11

Hej Camilla

Der er udviklet et nyt og mere brugervenligt regnskabsprogram, som er nemmere og mere simpelt at gå til for iværksættere. Programmet hedder Likasso og du kan finde det på www.likasso.dk. Prisen er kun kr. 149,- og du får alle funktioner med i prisen uden meromkostninger.
Programmet har ubegrænset antal brugere og bilag til rådighed. Der er tilbud/ordre/faktura/kreditnota funktioner med direkte mailsystem og bogføring. Brevpapir med eget logo, så jeres bilag bliver flotte og præsentable. Kontoplanen er en standardkontoplan, som de fleste iværksættere kan bruge, men det er muligt selv at ændre og tilføje konti. Debitorstyring og årsafslutning med overførsel til nyt regnskabsår er uden meromkostninger.
Det er muligt at hente en gratis demoversion på www.likasso.dk før du beslutter dig om hvilket program, der passer bedst til dine behov.
God fornøjelse

Med venlig hilsen
Michael Christensen

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:17

Hej Camila

Professionel revision er ret dyrt! Hvis du bare giver revisoren alle dine bilag.

Jeg kører en mindre konsulent virksomhed, så har nogle særdeles konkurrencedygtige priser. Jeg vil udvikle et uforpligtende tilbud, hvis du er interesseret?

Du er velkommen til at skrive en PM, eller en mail.

Venlig Hilsen

Steffen Tjerrild

Sth@htconsult.dk

Htconsult.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 14:34

Michael Christensen:
Prisen er kun kr. 149,- og du får alle funktioner med i prisen uden meromkostninger.

Prisen er kr 149 per måned, en væsentlig detalje ! 

Bonus kommentar, nok mest til Michael ;-)

Jeg tror Likasso bør retænke prisssætningen hvis målgruppen er helt nye iværksættere,
f.eks kr X per bilag, dog max kr 149 per måned 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 14:57

Camilla HDA:
2 spørgsmål:

1) mit ønske er et system hvor jeg nemt kan lave en faktura/kvittering efter at have oprettet kunden- og at jeg har et fast varer database med priser jeg kan anvende i faktureringen. Og så bogføres det automatisk. Hvilket system er lettest anvendeligt her?

2) jeg er klar på at outsource men Hvad koster årlig revision ca? Jeg er dyrlæge og min virksomhed er en dyreklinik pt ingen ansatte.

Hej Camilla. Jeg kan også anbefale e-conomic. Programmet kan det du forespørger og det smarte er også, at du kan have en bogholder, som via sit eget log ind kan bogføre i programmet. Vi laver selv vores fakturaer og 1 gang pr. måned i 1 dag kommer vores bogholder og bogfører alle udgiftsbilag, løn etc.

Så kan du koncentrere dig om det du er god til!

E-conomic afholder gratis kurser, som du kan prøve at tage med på - vist også inden du beslutter om du vil bruge det:
http://www.e-conomic.dk/support/online-kurser/

Revision koster i omegnen af 15-20000 pr. år. Start med en registreret revisor, da en statsautoriseret er dyr og ikke nødvendigt for dig vil jeg vurdere.

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 15:08

Hej igen

PRIS FOR LIKASSO ER KR. 149,- PR. MÅNED UANSET ANTAL BILAG OG BRUGERE.

Likasso har lavet regnskabsprogrammet til én pris. Der vil således ikke komme yderligere regninger, efterhånden som virksomheden blvier større og får flere bilag eller beslutter sig for at bruge en bogholder/revisor til at føre regnskabet.

Det samme er gældende ved alle funktioner i Likasso. Jeg oplever at mange er frustrerede over at skulle betale ekstra efter at de har købt et regnskabsprogram. Hos Likasso får man alle funktionerne til én pris. Det er virksomhedens kerneydelse iværksætteren skal fokusere på.

PRØV DEN GRATIS DEMOVERSION PÅ WWW.LIKASSO.DK ALLEREDE IDAG OG BLIV OVERRASKET OVER HVOR NEMT DU KAN BOGFØRER, FAKTURERER OG STYRER DIT REGNSKAB - OGSÅ SELV OM DU IKKE ER REGNSKABSKYNDIG.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:11

Hej Camilla,

Tillykke med opstarten af din virksomhed, er det ikke en fed fornemmelse? ;)

- Som de fleste andre siger jeg også e-conomic.
Jeg har kørt nogen virksomheder løbende men blev træt af aldrig at bruge et rigtigt system min revisor også kunne få fingre i - derfor nu e-conomic. Jeg er super glad for det!

Du kan sagtens indstille programmet så du kun ser de ting du skal lave, oprette kunder, oprette varer/ydelser og oprette faktura´er  -alt andet kan du outsource til en bogholder hvis du ikke selv ønsker at lave det.

Priserne for denne ydelser er meeeeget variabel. Nogen steder koster det kun et par tusinde, og hvis du kun er dig selv og alt efter hvor mange bilag du har , må prisen ikke være over 15.000 ,- årligt, så kræver det ihvertfald at der følger en masse god og brugbar rådgivning med.

---------------

Michael Christensen, det fedt du henviser til alternativer , men det er altid godt at skrive hvor man kommer fra.  - Noget som kunne være super godt var nogle video guides og screendumps af Jeres software. er der API ? :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)