Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket bogføringsprogram skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de gode input :-)
2 spørgsmål:

1) mit ønske er et system hvor jeg nemt kan lave en faktura/kvittering efter at have oprettet kunden- og at jeg har et fast varer database med priser jeg kan anvende i faktureringen. Og så bogføres det automatisk. Hvilket system er lettest anvendeligt her?

2) jeg er klar på at outsource men Hvad koster årlig revision ca? Jeg er dyrlæge og min virksomhed er en dyreklinik pt ingen ansatte.

Mvh
Camilla
Fra Ballerup
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:54

Hej igen

Min erfaring med brugen af Excel er at mange synes at det er mere overskueligt end at skulle til at sætte sig ind i komplicerede regnskabsprogrammer. Og hvis man som nystartet virksomhed ikke har mere end 10-15 posteringer om måneden, vil jeg mene at Excel er den bedste løsning.

Det er ofte når man selv sidder med det, og selv laver tabellerne og diagrammerne, at man har det bedste overblik.

- Men hver sin smag. :)

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 12:55

1: e-conomic som regnskabsprogram.
Udnyt den gratis adgang til e-conomic for dit eksterne bogholder, og giv revisoren adgang senere på året.

2: Årlig revision af et driftselskab koster mellem 10 og 30.000 kr. alt efter hvilken revisor du vil have, vi bruger selv en større revisor og de koster noget mere end de små

Dbh Johnny.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 12:58

Hej Camilla,