Jeg vil bare lige for en god ordens skyld, præcisere at det er gratis for alle at deltage i vores online kurser. Du behøver ikke at være kunde.
Jeg kan anbefale at du, hvis du overvejer om det skal være e-conomic, tager en gratis demo som du kan arbejde lidt med før og efter kurset. Det er meget rart lige at kunne prøve programmet på egen krop, for at se om det er det rigtige. Hvis det viser sig at du gerne vil bruge e-conomic, kan du opgradere din demo til en rigtig aftale, såfremt du har taget en demo uden data.
Til sidst vil jeg anbefale "Ny e-conomic bruger" delen af vores online hjælp, i samspil med en demo.
Det giver en rigtig god forståelse af hvordan det er at arbejde med e-conomic.
Jeg anbefaler oftest folk at starte op i e-conomic selvom det fra begyndelsen af kan virke uoverskueligt. Allerede på kort sigt vil det dog blive rigtig nyttigt og du vil være glad for at have styr på din bogholderi, herunder komplet overblik over dine omk og dine indtægter, moms, osv.
Samtidig har du jo sikkert ambitioner om at drive din dyrlægeklinik på sigt og derfor er det kun en god investering tidsmæssigt at sætte dig ind i et regnskabsprogram.
Jeg arbejder kun med e-conomic hvori jeg som freelancer har flere kunder. Hvis du ønsker at bruge programmet kan du altid kontakte mig for en uforpligtende snak.
Jeg bruger selv e-moms (e-moms.dk), og det dækker ganske glimrende mine behov. Super brugervenligt, overskueligt og du er i gang på få timer også selvom du ingen regnskabserfaring har fra tidligere. :)