Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress nyhedsbrev plugin?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i nogle fornuftige Nyhedsbrev plugins til Wordpress? Skal kunne håndtere ca. 3000 modtagere

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens, jeg har prøvet flere af de store plugins til nyhedbreve i WP, men har været ret skuffet over brugervenlighed og features. Jeg er nu gået over til at have det hele i en ekstern løsning (den gratis version hos YMLP www.yourmailinglistprovider.com) Den integrerer fint med WP og dækker alle de behov, jeg har for et nyhedsbrev med lidt over 100 brugere. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak. Det var også den konklusion jeg selv var kommet frem til. Men det kunne jo være det blot var mig.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv Mailchimp og er vældig glad for det, men det lyder som om at du har været omkring dem m.fl.

dbh.

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan Mailchimp helt klart anbefales!

Det er også en ekstern løsning som kan integreres i wordpress på meget fornuftig vis :)

Har nævn det i et indlæg på min blog under min Iværksætterdagbog

Jeg mener at det er gratis op til 2000 modtager! Tag et kik på det, det er i hvertfald en løsning som rigtig mange vælger!

Rigtig god dag!

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede selv på Mailchimp for første gang i weekenden og jeg er meget imponeret over systemet! Det er super nemt at sætte sig ind i på grund af de gode og meget brugbare videoer, som step by step guider en igennem processen.

Jeg er i hvertfald spændt på, at skulle benytte det på et tidspunkt!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)