Tjah, der er desværre ikke så meget nedtur over dette her indlæg, men mere en lille opmuntring, en lille idè til jer iværksættere.
Den grønne industri er først lige begyndt. Økologiske varer bliver langet over disken som aldrig før, kæmpe investeringsfonde planlægger solenergiparker i sahara på størrelse med Danmark og så er der bare dem som gør en lille indsats i hverdagen, som for eksempel mit økologiske rengøringsfirmaAktiv 3.
Richard Branson taler om , at hvis du ikke er med på den grønne bølge, er du ikke med i fremtiden. Og her taler Bill Clinton om et marked på en trillion dollars, og det er kun for solenergi. Så bare glem det gebyr for ApS og aktieselskaber, og kom i gang igen. Der er masser af muligheder derude
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg er lidt fuld i dag - men derfor kan jeg da godt lige komme med en lille ting. Jeg har set i TV at det er ved at være in at gøre taget på huse grønne - altså plante græs på taget. Det skulle efter sigende nedkøle bygningen om sommeren, så man ikke bruger energi på at nedkøle det med aircondition. Her i Danmark regner det meget, og det sætter vores kloaksystem på en hård opgave, som kræver meget energi, især et sted som København hvor der ikke er så meget "natur" - meningen er at planterne på tagene skal optage alt det vand som ellers var forebeholdt kloaken.
Så, hvis du er gartner eller sådan noget, så se at specielisere dig i sådanne opgaver - og lade de andre om at plukke ukrudt.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Man kan også begynde at lave SEO på sådan nogle sider, man kan sælge konceptet til boligforeninger ( og lade en gartner lave arbejdet , mens du napper 10 -15 % ) og man kan viderudvikle konceptet i mindst 5 retninger... hvis man virkelig gider-.
Igen masser af muligheder. Jeg skrotter selv ideer hele tiden( da jeg ikke har tid, tjener okay allerede, og gerne vil have et privatliv også), ideer som jeg er ret overbevist om at der er god indtjening på . Så jeg får snart lavet en side, hvor jeg forærer de ideer væk, da det piner mig at det ikke kommer videre.
Så bare få hovedet ud af de depressive røvhuller derude, og tænk på at for ikke så lang tid siden var det kineserne der var deprimerede.. men så gik de på arbejde ,og brugte deres hoved og deres kreative sans.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Så bare få hovedet ud af de depressive røvhuller derude, og tænk på at for ikke så lang tid siden var det kineserne der var deprimerede.. men så gik de på arbejde ,og brugte deres hoved og deres kreative sans.
Tak for din fandenivoldske optimisme på en kedelig regnvejsdag....... det hjælper