Hej Allesammen Hvem udbyder SMS, som betalingsmulighed? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Àsgeir Gunnarsson:Hvem udbyder SMS, som betalingsmulighed?
Det gør jeg via IQsms.dk
Hej Allesammen Hvem udbyder SMS, som betalingsmulighed? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det gør jeg via IQsms.dk |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvad er sikkerheden? Og hvor meget koster det? Ryger pengene direkte ind på ens konto? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Priserne lå godt nok gemt fandt dem her: http://www.iqsms.dk/Information/Udbyttefordeling/ Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
På hjemmesiden skriver du 80/20 share. Vil det sige, at hvis jeg sælger en tjeneste til 50 kr., så får jeg 40 kr. sat ind på min konto? Eller skal teleselskaberne først have deres andel |
Hej Asgeir Gunnarsson Du kan se på denne side : http://www.coolsmsbusiness.dk/ jeg har brugt dem en del. Og i gamle dage brugte jeg www.coolsms.dk |
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Tak for linket, jeg fik besvaret mit spørgsmål. Men absurd at for hver 100 kr. man omsætter, ender man med at have under 30 kr. udbetalt efter moms, teleselskaber, provision og skat |
Eksempel på pris på sms betaling hos IQmedier: Pris på produkt = 100kr 35% af prisen til teleudbyder = -35 kr 20% moms = -20 kr 30 øre MT afgift (Hvad er det?)= -0,3kr 20% af resten til IQsms = -8,94kr --------------------------------------------------- Indtjening = 100kr Udgifter til sms betaling & moms = -64.24kr Profit = 35,76kr Det er godt nok dyrt. Det er da ingen god forretning i. PS: Sig lige til hvis mine beregninger er forkerte Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Pris på produkt = 100kr 20% moms = -20 kr 35% af prisen til teleudbyder = -28kr (teleskaberne tag pengene efter moms) 30 øre MT afgift (Hvad er det?)= -0,30 kr 20% af resten til IQsms = -10,50kr
Profit = 25,20 kr ( ved 39 pct. skat) Profit = 29,0 kr ( ved 39 pct. skat og 25 pct. til teleselskaberne, da nogen jo "kun" tag 25 pct)
|