Hej Allesammen Hvem udbyder SMS, som betalingsmulighed? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Àsgeir Gunnarsson:Hvem udbyder SMS, som betalingsmulighed?
Det gør jeg via IQsms.dk
Hej Allesammen Hvem udbyder SMS, som betalingsmulighed? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det gør jeg via IQsms.dk |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvad er sikkerheden? Og hvor meget koster det? Ryger pengene direkte ind på ens konto? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Priserne lå godt nok gemt fandt dem her: http://www.iqsms.dk/Information/Udbyttefordeling/ Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
På hjemmesiden skriver du 80/20 share. Vil det sige, at hvis jeg sælger en tjeneste til 50 kr., så får jeg 40 kr. sat ind på min konto? Eller skal teleselskaberne først have deres andel |
Hej Asgeir Gunnarsson Du kan se på denne side : http://www.coolsmsbusiness.dk/ jeg har brugt dem en del. Og i gamle dage brugte jeg www.coolsms.dk |
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Eksempel på pris på sms betaling hos IQmedier: Pris på produkt = 100kr 35% af prisen til teleudbyder = -35 kr 20% moms = -20 kr 30 øre MT afgift (Hvad er det?)= -0,3kr 20% af resten til IQsms = -8,94kr --------------------------------------------------- Indtjening = 100kr Udgifter til sms betaling & moms = -64.24kr Profit = 35,76kr Det er godt nok dyrt. Det er da ingen god forretning i. PS: Sig lige til hvis mine beregninger er forkerte Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Pris på produkt = 100kr 20% moms = -20 kr 35% af prisen til teleudbyder = -28kr (teleskaberne tag pengene efter moms) 30 øre MT afgift (Hvad er det?)= -0,30 kr 20% af resten til IQsms = -10,50kr
Profit = 25,20 kr ( ved 39 pct. skat) Profit = 29,0 kr ( ved 39 pct. skat og 25 pct. til teleselskaberne, da nogen jo "kun" tag 25 pct)
|