Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

effektberegner.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så lige en reklame på TV om deguleside.dk - de har lavet en http://www.effektberegner.dk - synes i at det passer på jeres virksomhed.

Har prøvet en lille test.

Malere: med et budget på 50.000 kroner - den siger 7 opkald, så er den tjent sig hjem. Det lyder sgu utroligt at hver kunde er lidt over 7.000 kroner værd i annocering - personligt ville jeg selv kun skyde på at det var nogle få hundre kroner værd med sådan en henvisning.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:41

Det er jo tåbeligt at de beregner det udfra at omsætning på en gennemsnit ordre er på 13.517 kroner - for malermesten har tjener måske kun 3.000 kroner ( fiktivt ) på sådan en ordre - så han bruger 50.000 kroner, for at tjene 21.000 kroner. 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den form for reklame tror jeg de taber flere kunder på ind de vinder på , for de fleste kan godt gennemskue det, ikke kan lade sig gøre disse tal ,for der er mange andre faktor der gør de vælger en pris , hvor du bor hvor mange f.eks. maler der er i dit område derved større konkurrence og mange andre ting gør man vælger en f.eks. en maler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:09

Kan heller ikke helt se hvordan en restaurant skal hente 50.000 ind på 33 kunder, i så fald må jeg hellere se at få startet en restaurant!