Luksus problem ! Jeg har simpelhen et luksus problem - har ALT for meget at lave !! Problemet er så nu om jeg skal skære noget af mit udvalg/varesortiment fra eller jeg skal satse stort og ansætte en medarbejder mere som tager sig af nogle af tingene ? Er bange for at hvis jeg kun skal koncentrere mig om noget af mit udvalg bliver hverdagen "kedelig"- og det er jo ikke derfor jeg blev selvstændig - jeg vil servicere mine kunder med hele sortimentet og tale med dem alle ! MEN jeg er ingen blæksprutte og kan ikke overskue tingene lige pt. Har en ansat som klare meget af forarbejdet men vi har jo kun 24 timer i døgnet og kun 7 dage i ugen !
Hvad ville i gøre ? Kenn Bo |
Er din branche sæsonbestemt? Hvordan ser fremtiden ud? Bliver behovet større, mindre eller det samme? Det er de tanker du skal overveje, når du skal beslutte om du vil have en ny medarbejder - Men jeg synes, du skal gøre det. Selvom det måske giver en mindre løn/overskud til dig, så vil det gøre dig meget mere glad, for så kan du fokusere på de arbejdsopgaver, som er spændende.
Held og lykke Kenn Bo!