Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:51

Du behøver ikke sende priser, Preben.

Jeg finder en anden løsning.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 18:39

Ole Thorup:

WinkDu behøver ikke sende priser, Preben.

Jeg finder en anden løsning.

Ja du er heller ikke i min målgruppeWink

De 3 18årige knægte som forstyrer denne tråd er heller ikke i min målgruppe jeg bad ikke om Deres råd og når man besøger deres hjemmesider så er de jo ikke seriøse.Hvis de ikke kan lide min hjemmeside kan de holde det for dem selv, hvis jeg vil have gode råd havde jeg nok spurgt en professionel!

alt herfra

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Preben:
Hvis de ikke kan lide min hjemmeside kan de holde det for dem selv, hvis jeg vil have gode råd havde jeg nok spurgt en professionel!

Hej Preben

Jeg har så flyttet din tråd til den rigtige kategori!

Du skal da tage de gode råd til dig som du får her i tråden, saglig kritik skal man tage positivt og bruge til at forbedre sig.

Det er dog mig en gåde hvorfor du har slettet dine 3 første beskeder?

Op med humøret :)

/allan

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Preben:
Hvis de ikke kan lide min hjemmeside kan de holde det for dem selv, hvis jeg vil have gode råd havde jeg nok spurgt en professionel!

Hej Preben

Jeg har så flyttet din tråd til den rigtige kategori!

Du skal da tage de gode råd til dig som du får her i tråden, saglig kritik skal man tage positivt og bruge til at forbedre sig.

Det er dog mig en gåde hvorfor du har slettet dine 3 første beskeder?

Op med humøret :)

/allan

Jeg har ikke brug for gode råd jeg ved da godt at hjemmesiden ikke var i top men det var ikke det min tråd gik på den gik på at sælge nogle super billige kuglepenne.

Jeg slettede de 3 første indlæg fordi der var firmanavn på og det skal for alt i veden ikke miste si fornuftige ry. Hvis det er tilfældet så er det ikke det værd.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Preben:

De 3 18årige knægte som forstyrer denne tråd er heller ikke i min målgruppe jeg bad ikke om Deres råd og når man besøger deres hjemmesider så er de jo ikke seriøse.Hvis de ikke kan lide min hjemmeside kan de holde det for dem selv, hvis jeg vil have gode råd havde jeg nok spurgt en professionel!

alt herfra

Jo, det var jeg vel - indtil du blev børnesur og satte dig hen i et hjørne.

De andre "knægte" kommer med konstruktiv kritik og du vælger at fare i flint over det. Det lover ikke godt for en fremtidig handel, derfor trækker jeg mig.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 19:07

Ole Thorup:

Preben:

alt herfra

Jo, det var jeg vel - indtil du blev børnesur og satte dig hen i et hjørne.

De andre "knægte" kommer med konstruktiv kritik og du vælger at fare i flint over det. Det lover ikke godt for en fremtidig handel, derfor trækker jeg mig.

Jamen det er jo dig der skal ud at give det dobbelte for kuglepenne og jeg havde bare lavet det som en service uden fortjeneste så det er mig ligemeget.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 19:26

Jamen jeg forsøgte under hele indledningen at flytte fokus over på kuglepenne men de ville jo ikke lytte og så bliver jeg sur og sætter mig i et hjørne fordi at det som nævnt tideligere var en simpel service med en eksisterende hjemeside på polsk men de kunne tage den som den var for jeg har ingen planer om at sælge kuglepenne og så gider jeg ikke bruge mere tid på den her debat.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:22

Preben:
jeg har ingen planer om at sælge kuglepenne

Det lyder rigtigt Zip it!

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 21:25