|
Slettet
Hej Jeg opgav at finde rundt på jeres hjemmeside, da mit polske er lidt rustent. Og et tryk på "English" ikke rigtig holdt ved udover den side, man var på. Anyhow. .. "Galaxy" pennen i sort (den i viser med "iPhone" logo), hvad er prisen? |
Hej Jeg undskylder hjemmesiden, jeg får en pris til dig mandag... |
Jeg tror I skulle have lavet hjemmesiden navigerbar for os der ikke snakker polsk før du lagde den herind, for du har egentlig nogle flotte kuglepenne... |
Hvis nogen ønsker at lave en hjemmeside med kuglepenne skal vi gerne hjælpe, men tag nu den her hjemmeside som den er og kig de mange kuglepenne for hvad er der egentlig at skrive om en kuglepen som i ikke kan se på billederne? |
Det er frit valg, og egentlig bare ment som en simpel service om i ser billeder på polsk eller på engelsk er vel lige meget vil i ikke godt stoppe med at ødelægge min gode hensigt og hvis i ikke vil forhøre jer om kuglepenne så stop med at skriv. |
Preben, jeg tror ikke der er nogen der forsøger at ødelægge det for dig.... Tvært imod! Det kan da kun være super positivt at der sidder nogle proffesionelle folk og giver dig en godt råd med på vejen, så din service kan blive endnu bedre i fremtiden! Og nej et billede er ikke altid nok! Og selvfølgelig er der masser at skrive om kuglepenne, det er et spørgsmål om at være lidt kreativ :) Jeg syntes det er nogle rigtig finde produkter du tilbyder og jeg er sikker på at der er masser af kunder til dig! Men hvis "butikken" ikke er i orden, så er der ingen der går indenfor og kikker.... Hvis du ikke vil lede folk ind på en hjemmeside der ikke fingerer, var det måske bedre at lægge nogle billeder direkte ind i dette indlæg, så slipper du for flere kommentarer om hjemmesiden :) Rigitg god dag og held og lykke med salget :) Mvh Thomas |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!