Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom jeg godt nok i medierne!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool! Tillykke med det! Yes :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:20

Tillykke med denne super succes at komme i ávis håber det giver fremgang i forretning Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:31

Tillykke!

Jeg har holdt øje med dit projekt gennem et stykke tid, da jeg personligt synes at konceptet er rigtigt fint. Godt at altid holder fast på at prisen ikke er det eneste som man skal overveje. Et af de hyppigste problemer som jeg hører om, er at kørelærerne har en arbejdstid der går fra 8-16, hvilket ikke stemmer godt overens med folk under uddannelse - rigtig mange mangler noget flexibilitet.

/ Emil

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:39

Gode ideer opstår ofte, når ikke eller andet ikke fungerer optimalt. Godt tænkt.

Mvh

Holger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45

Hej igen

Mange tak for jeres pæne ord! Dem værdsætter jeg.Yes

Jeg skrev pressemeddelelsen sammen med en bekendt journalist. Som præcis ved, hvor kortfattet,informerende og citérende en pressemeddelse skal være.

Med hensyn til google analytics, så har det givet et boost. Det har på dagene givet ca. 150-200 besøgende mere.

Det er jo ikke ekstremt mange flere besøgende, men jeg håber dog effekten strækker sig over længere tid og, at rygtet spredes! :)

mvh

Mark

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 10:04

Hej Mark

Tillykke med det, tror også du har ramt et behov. Ønsker dig held og lykke herfra.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:57

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Hej igen

Mange tak for jeres pæne ord! Dem værdsætter jeg.Yes

Jeg skrev pressemeddelelsen sammen med en bekendt journalist. Som præcis ved, hvor kortfattet,informerende og citérende en pressemeddelse skal være.

Med hensyn til google analytics, så har det givet et boost. Det har på dagene givet ca. 150-200 besøgende mere.

Det er jo ikke ekstremt mange flere besøgende, men jeg håber dog effekten strækker sig over længere tid og, at rygtet spredes! :)

mvh

Mark

Lav nogle YouTube videoer, og du vil se nogle besøgstal, du ellers kun kunne drømme om.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:18

Tillykke med det og godt projekt du har lavet :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:25

Lav nogle YouTube videoer, og du vil se nogle besøgstal, du ellers kun kunne drømme om.

Burde nok lige have uddybet det, da jeg på PM er blevet bedt herom:

Jeg tænker på, at videoen spredes :-) Det er naturligvis ikke noget, der sker fra den ene dag til den anden, men jeg tvivler ikke på, at der her ligger uanede muligheder. Jeg vil selv oploade videoer med musikanmeldelser, når mit kommende engelsksprogede website er kommet op at køre, da jeg hele tiden har tænkt, at det måtte være en fremragende og billig måde at reklamere på.

Forleden dag oprettede jeg en tråd her på Amino om noget helt andet, men tråden udviklede sig til også at omhandle YouTube, idet en anden bruger gjorde opmærksom på en webshop, der hedder Slikhaar.dk, hvorfra der sælges hårvoks. De unge gutter bag slikhaar.dk har oploadet en del videoer med eksempler på deres hårvoks, og det har givet dem sammenlagt ca. 7 millioner visninger på YouTube, samt en masse besøgende! :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

De unge gutter bag slikhaar.dk har oploadet en del videoer med eksempler på deres hårvoks, og det har givet dem sammenlagt ca. 7 millioner visninger på YouTube, samt en masse besøgende! :-)

Det er sgu godt gået af de unge gutter. Det er sådan noget jeg håber jeg kan være med til at bidrage med via denne portal som kun er på tegnebrætte http://www.amino.dk/forums/t/120459.aspx - det er sgu en billig form for reklame det med at lave videoer.

Sikke et dejlig vejr.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)