Sidder lige med en idé om at lave en portal med reklamevideoer ( som en slags "forretningsudvidelse" af det jeg selv beskæftiger mig med lidt for sjov psykopatiske reklamer ), hvor temaet i filmene skal være at de alle sammen er lavet sådan lidt amatør-agtigt - muligvis skal krævet være at de skal optages med en mobiltelefon, sådan lidt dogme-agtigt. ( læste et andet sted at en gut ville optage en hel spillefilm med en Iphone - når, men det lyder faktisk meget spændende ) F.eks noget i stil med denne: Forestiller mig at folk ( forretningsdrivende ) skal kunne uploade deres videoer til portalen, og det koster så f.eks 2000 kroner - og så kan brugerne så bedømme videoerne, og sende dem til deres venner. Udover det, vil der så også være andre forskellige former for tiltag - det kunne måske være noget i stil med "dagens tilbud med 50%" - altså, bare en kopi af http://groupon.com Er der nogle herinde, der har lavet sådanne "spaghetti western / B-film halløj" - så vil jeg gerne have jeres videoer, så kan jeg smide dem ind på portalen med det samme ( selv om den ikke findes endnu ) - men det kan også bare være at lortet bare havner på http://drq.dk - så vigtigt er et domænenavn trodsalt heller ikke. Jeg kan lave et tilbud, på at de første 1000 videoer er gratis at sparke op. Nogle spørgsmål - eller andre former for inputs?
|
Portal for virale-reklamer.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
En fyr kommer kørende på gaden med rulleskøjter på, han ser en god kvinde bagfra, køre op ved hende, og laver sådan en U-vending så de står ansigt til ansigt - han dytter i hendes bryster hurtigt, og laver et hurtigt afsæt, og køre videre. Produktet kan være mange ting, f.eks rulleskøjter, energibar, eller nogle andre ting. Hvis andre har lyst, så må i også gerne komme med nogle forslag til reklameklip der kunne være sjove at optage. Har også tænkt på om man kunne få folk til at oploade deres egne bud på en viral-video, og så gemme det på en lukke side, og så kan firmaer gå ind og se om det er en video de vil købe. Her, er det så at jeg fx kan få 20% af summen, og den der har lavet filmen får 80% - lyder det okay? |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)