Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om nimen.dk?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
tilføje et link til Hjem/forsiden

Er det ikke meget normalt nu til dags, at logoet føre én til forsiden?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Det er simpelthen ikke besværet, umage og balladen værd. Og det er nok den dårligste måde man starter samarbejde med repræsentanten i sin fødevareregion på.

Og som en tilføjelse kan jeg nævne, at det er en god idé at være på god fod med ham.

På vores lokale kaffehus har fundet ud af, at der er noget forskel på hvor glad smileyen er, afhængig af hvem der er på arbejde, når fødevarestyrelsen kigger forbi.

Og så bliver der hurtigt foretaget et vagtskifte..

Så jeg vil også anbefale at få det væk i en fart, indtil formalia er på plads. Og så blive gode venner med jeres lokale repræsentant :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Mark MK:

Jo, det er meget normalt, men det udelukker ikke et tekst-link.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:44

igang:

Entrepreneur - Jan:
Det er simpelthen ikke besværet, umage og balladen værd. Og det er nok den dårligste måde man starter samarbejde med repræsentanten i sin fødevareregion på.

Og som en tilføjelse kan jeg nævne, at det er en god idé at være på god fod med ham.

På vores lokale kaffehus har fundet ud af, at der er noget forskel på hvor glad smileyen er, afhængig af hvem der er på arbejde, når fødevarestyrelsen kigger forbi.

Og så bliver der hurtigt foretaget et vagtskifte..

Så jeg vil også anbefale at få det væk i en fart, indtil formalia er på plads. Og så blive gode venner med jeres lokale repræsentant :o)

Lige præcis.

Da jeg på et tidspunkt skulle sælge en vare der var på vej som novell food havde jeg en fantastisk dialog med fødevareministeriet hvilket åbnede mange døre i regionerne gjorde at jeg var den eneste der ikke havnede i møllen da der skulle trækkes varer tilbage, men naturligvis også fordi jeg ikke solgte varen som fødevare, men som et teknisk produkt.

Resultatet var, at når mine konkurrenter meldte mig til Fødevareregionen, så blev jeg i stedet ringet op, for de vidste allerede hvordan jeg kørte tingene, hvilket helt i sig selv stillede mig mere positivt, det var så omkring et formulerings issue der kunne misforstås, men jeg fik en dialog ændrede tingene og sidst oplyst hvem stikkeren var.

Så dont mess with thos people.. hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:42

Poul Madsen:

Mark MK:

Jo, det er meget normalt, men det udelukker ikke et tekst-link.

Men er det så ikke dobbelt-konfekt, ligesom du påpeger med menuerne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK, det agter jeg ikke at begynde at diskutere. Mit bud er lige så godt som dit.

Jeg kan ikke hindre dig i at spille Karl-Smart, og jeg har ikke tænkt mig at gøre det.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:54

Poul Madsen:

Mark MK, det agter jeg ikke at begynde at diskutere. Mit bud er lige så godt som dit.

Jeg kan ikke hindre dig i at spille Karl-Smart, og jeg har ikke tænkt mig at gøre det

Jeeez en udmelding. Jeg spiller ikke karl-smart, men spørger bare ind til noget. Jeg har slet ikke sagt at dit bud ikke er ligeså godt som mit, jeg spørger bare ind til det. Da du selv har påpeget noget med dobbelt-konfekt!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:29

Nu er det blot en lille tilføjelse / ide , da folk har været meget godt omkring.

På nogle af produkterne er der en lille batch med "Nyhed", hvilket jeg synes er meget fint.

Måske i skulle overveje at lave en med "Tilbud", "Billigt" eller et andet navn. Gerne i farven gul og selvfølgelig på et produkt med god avance og et godt køb for kunden.

Ellers synes jeg siden er meget fin.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:40

få tekst links til at virke i side menu, flere går produkt ikke findes .

under overskrifter h2 evt. enkle h1 da denne side er meget omfattende , derved meget svær at overskue http://www.nimen.dk/forretningsbetingelser

kontakt formular på kontakt siden en fordel derved lettere at kontakt dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal vel, som webshop ejer passe på med at tage for givet at andre kan finde ud af at navigere i ens shop... eller sagt på en anden måde sætte sine egne standarder. Dette er jo et ofte diskuteret emne.

Jeg mener også der mangler et link til forsiden. Alternativt kan man lade det fremgå af logoet at man kan klikke på det og komme til forsiden/hjem på den måde.

Mark MK -  du har ret i at for mange er det "logisk" at man kan klikke på logoet og komme til forsiden og sikkert endnu flere ville finde ud af det hvis de tænkte over det. Kunsten må dog være at skabe navigation, som er så enkelt at brugeren slet ikke behøver tænke ;o)

- Kasper

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)