Afspilning af netradio i fitnesscenter, er det lovligt?
Fra Brønshøj
Tilmeldt 7. Jan 10
Kasper Buch
Skrevet
09-04-2011 kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer
Efter et stykke tid som aktiv læser, må det nu være tid til at komme med mit første indlæg . :)
Jeg arbejder i et fitnesscenter hvor vi gerne ville have mulighed for at afspille netradio eller evt. tjenester som f.eks. last.fm.
Så mit spørgsmål går på om det er lovligt eller om der andre ting vi skal være opmærksomme på?
Tak, håber der nogle der kan hjælpe.
Mvh Kasper.
Svar
Tilmeldt 27. Dec 09
Michael_N
Skrevet
09-04-2011 kl. 10:49
Svar
Du ska betale til koda
www.koda.dk
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Det er vel kun, hvis man benytter dansk musik. Last.fm er primært alt andet end dansk musik.
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Jeg synes du skal tage kontakt til Koda og Gramex - det er normalt dem man betaler til, ved brug af musik.
Og jeg er slet ikke i tvivl om at det koster at have radioen kørende i et fitnesscenter.
Svar
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
09-04-2011 kl. 11:12
Svar
Det er vel kun, hvis man benytter dansk musik. Last.fm er primært alt andet end dansk musik.
Der tager du fejl.
For 300 kvm koster det 1133 i kvartalet.
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 7. Jan 10
Kasper Buch
Skrevet
09-04-2011 kl. 12:32
Svar
Hej Jan,
Hvordan er du kommet frem til den pris?
pft.
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 7. Jan 10
Kasper Buch
Skrevet
09-04-2011 kl. 12:33
Svar
Jeg synes du skal tage kontakt til Koda og Gramex - det er normalt dem man betaler til, ved brug af musik.
Og jeg er slet ikke i tvivl om at det koster at have radioen kørende i et fitnesscenter.
Tak for det, det vil vi prøve.
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
09-04-2011 kl. 12:51
Svar
Hej Jan,
Hvordan er du kommet frem til den pris?
pft.
Kan beregnes inde på koda.dk
Mvh/Jan
Svar
Tilmeldt 16. May 10
Preben
Skrevet
09-04-2011 kl. 15:52
Svar
Hej
Er der ikke også noget med at der skal betales licens for hver lytter når det er et fælles sted, jeg mener at have hørt at de fleste tv-skærme i fodboldklublokaler faktisk er "ulovligt" opstillet, radioer i firmabiler er i de fleste tilfælde også "ulovlige" fordi at firmarene "glemmer"at betale licens.
Preben
Svar