Hej Mikkel og Amaris :-) Nu bor jeg nuvel i Malmö, pga af den danske udlængelovgivning, mere præcist 24 års-reglen.. Så det var nuvel frit valg, hvis jeg ville bo i Skandinavien ;) Målet var faktisk bare at det ikke skulle koste mere.. Bor i en 4. vær. lejlighed på over 100 kvm til sølle 7.000 SEK og kun 6 min fra broen.. Så det koster mig cirka 6000 DKK.. Det er allerede en helt del penge billigere end Kongens Lyngby ;) Min Ford Focus 1,6 TDI er jeg PT, ved at sælge og udskifte med en Volvo S40 2.0 TDI Aut med tiptronic, og alt i udstyr, for at spare cirka 3-5.000 DKK om MÅNEDEN.. Jeg tanker dog i DK om muligt :) Ved 50 månedlige ture koster broen cirka 65 kr pr. tur - men det er sgu også okay :) Mad og generelt forbrugsvare er omkring 20-60% billigere end Danmark - og faktisk generelt ret billigt! Og når man så lige lære at prata svenska, så er det nuvel et underbar land ;) Flygt mens i kan ;) Sgu skønt at være indvandre i det svenske ;) |
Jeg overvejer stærkt at følge jeres eksempel ... og den slags sager som med Gus her får mig til at overveje det endnu mere seriøst, syntes efterhånden det er pinligt at være Dansker, og jeg kan ikke engang undskylde mig med at jeg ikke stemte på den nuværende regering, for den anden kommer til at vade mindst ligesåmeget i det.
Dog overvejer jeg noget lidt mere trope-agtigt end lige Sverige, men det er så bare mig der her noget imod regn og slud generelt :P Tak for input fra jer begge :-)