Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit website www.winewipes.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har nu haft siden online i en måned. Vi har flere og flere besøgende, og også flere og flere ordrer.

Man bliver hurtig "blind" på sin egen webshop, når man arbejder med den hver dag. Så kom venligst med jeres vurdering af webshoppen. Er budskabet/produktet tydeligt nok?

Det skal siges, at vi har et meget stramt budget, så derfor har vi fået lavet hjemmesiden for meget få midler. Men kom gerne med jeres input :-)

Mvh

Rasmus

www.winewipes.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28

linket til dit domæne her er det aktive i  tråden www.winewipes.dk

længere op med CVR nummer på kontakt siden

både engelske og dansk i titlen vælg et af sprogene din hjemmeside skal være og den er meste på dansk så jeg ville vælge dansk

god ide med video og flere billeder på siden der forklare produktet er jo ikke et mange kender , derved skal forklares en del.

kunne med fordel lave en blog du skrev lidt om dit produkt

enkle underskrifter kunne ville være en fordel , der deler emmer op altså h1 og h2

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Apr 11
Skrevet kl. 13:21

Tak for dit brugbare svar.

Mht sprogene, mener du så at Wine Wipes er engelsk, og vores "slogan" er på dansk? Vi har jo ikke mulighed for at oversætte "Wine Wipes" - da det jo er produktets navn.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:26

WineWipes:

Hej alle

Vi har nu haft siden online i en måned. Vi har flere og flere besøgende, og også flere og flere ordrer.

Man bliver hurtig "blind" på sin egen webshop, når man arbejder med den hver dag. Så kom venligst med jeres vurdering af webshoppen. Er budskabet/produktet tydeligt nok?

Det skal siges, at vi har et meget stramt budget, så derfor har vi fået lavet hjemmesiden for meget få midler. Men kom gerne med jeres input :-)

Mvh

Rasmus

www.winewipes.dk

Fedt koncept må jeg sige!
Mht siden, Jeg synes det er svært at se hvad du tilbyder, lige når man komme ind på siden, og ja, selvom du skriver det på forsiden har jeg alligevel lidt svært ved at gennemskue dit mål, altså hvad skal jeg købe, og hvorfor?

Din kurv er i venstre side, det fint nok. Men den er helt nede i bunden?? Op med den for guds skyld.

Bruger du presta? Hvis ja, så få lige kigget på dine positions i modules, og se evt om du kan kode det mere tilpasset. Hvis du løber ind i problemer så skriv endeligt, har fået en del erfaring efterhånden med presta.

Men ellers kanon flot side, flot design, fedt produkt og koncept. Og held og lykke med det!

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:29

du linker til forhandlere via din "Forhandleroversigt"

Du linker UD!    Lav det om, til at åbne i nyt vindue eller ny fane.

Folk komme ikke igen hvis de bliver henvist til en anden side, de har det med at glemme.

Tilmeldt 8. Apr 11
Skrevet kl. 13:32

Hej Kawzood

Tak for dine rigtig gode svar!

Du har ret i at vi bruger presta, det passede bedst til vores stramme budget. Vi bliver hele tiden klogere og klogere på hjemmesiden, og jeg er helt enig med dig i, at vi skal have en illustration ind på forsiden.

Tak for tippet mht. forhandleroversigt!

Mvh

Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37

WineWipes:

Tak for dit brugbare svar.

Mht sprogene, mener du så at Wine Wipes er engelsk, og vores "slogan" er på dansk? Vi har jo ikke mulighed for at oversætte "Wine Wipes" - da det jo er produktets navn.

nej jeg mener kontakt siden og et par andre under sider winewipes.dk/contact-form.php

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Apr 11
Skrevet kl. 14:12

Hej Mikael

Tak for info. Det vil jeg kigge på.

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Når man kommer ind på siden Om Wine Wipes, lige under overskriften Mest stillede Spørgsmål, står der en lille overskrift: Hvad er Wine Wipes. Og nedenunder følger: "Wine Wipes fjerner den uattraktive mørke film, som...".

Men det er jo, hvad Wine Wipes gør, ikke hvad Wine Wipes er. Jeg vil foreslå at ændre den lille overskfift, Hvad er Wine Wipes, til Hvad gør Wine Wipes. Øverst på siden har du sådan set allerede skrevet, hvad Wine Wipes er.

Når man kommer ind på siden Kontakt og skal vælge emne, er der kun et enkelt punkt på menuen! Det virker lidt som at skyde spurve med kanoner. Indtil I har flere valgmuligheder vil jeg foreslå at udelade valget af emne helt.

Jeres menu linjer starter med Hjem, Produkter osv. hen til Kontakt. Der kommer et rødt felt, når man fører musen hen over punkterne. Det er ok, men det røde link yderst til højre, Det skriver medierne, virker lidt som en del af menuen, og så bryder I kontinuiteten, når der for det første skrives med rødt i linket, og dernæst at der ikke kommer et rødt felt, når man hoover hen over med musen.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:05

Siden ser okay ud, jeg synes bare den virker lidt tom. Så længe der kun er et enkelt produkt, kommer sektionen med de fremhævede varer til at se ud som om den mangler noget.

Og så lige et par tekniske ting: Over til højre er indkøbskurven. Det gule baggrundsbillede har en lys kant i øverste venstre hjørne, som i har glemt at fjerne.

Og inde på Om Wine Wipes siden: Hydrogen Peroxide (engelsk) = Hydrogenperoxid (dansk) = Brintoverilte (endnu mere dansk!).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)