Hej Alle Amino'er Jeg bliver 17 her til sommer og har længe haft i tankerne om at åbne en webshop, mens jeg studere / læser videre på mine studier. Jeg ved bare ikke særlig meget inden for leverandøre fra andre lande osv. Jeg ved jeg skal have værge tilladelse, da jeg ikke er myndig og at der er webdesignere, som kan hjælpe på websitet / hyres til at designe det. Men lidt hjælp til hvordan jeg kan komme videre herfra.
Mvh. Kristian Lim Andersen |
Har du fundet branche? Ellers så start med at lægge dig fast på en branche, find ud af hvordan du vil skille dig ud fra det som allerede findes. Og undersøg så hvad der er af danske leverandører på markedet.
Imens skal du købe Martin Thorborgs E-pusher, det er det eneste rigtige hvis du vil lave en webshop.
Når du har styr på det prøver du at lave en liste over krav til designet, samt dine ideer til hvordan det skal se ud, og leder så efter en webdesigner, f.eks. på amino freelancer. Har du slet ingen ideer til hvordan designet skal se ud kan du nok finde noget hjælp herinde.
Se evt. også om du kan få en ældre amino til at hjælpe dig med lidt gode råd hen af vejen, mon ikke der er en venlig sjæl i dit nærområde som gerne hjælper dig lidt i gang, evt. mod at du hjælper ham lidt i hans forretning en weekend eller gør noget andet godt for ham. Så kan du måske undgå nogle af de begynderfejl som alle laver når de starter noget nyt.
Selv med værges tilladelse kan det vist være svært at få et cvr nummer, men søg lidt herinde, så vil du finde en række historier om hvordan det er lykkedes alligevel.
Det var sådan lige hvad jeg kunne finde på.
/Rasmus