Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver vores hjemmeside mere populær og profitabel?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ComOnline.dk - Kenneth Egebjerg:

Jeg sender dig lige en mail.

Jeg tror ikke den går i retten som man siger :-) Jeg tror ikke det er lovligt.

Lav linket på den side de lander på når de er logget ind. Så kan de ikke undgå at se det.

okay :)

Hvor mange besøgende / Sidevisninger skal jeg op om måneden, før det begynder at give lidt?

Her er mine tal fra google analytics

638 Besøg

5.342 Sidevisninger

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 09:42

Ovenstående tal er for perioden 11-03-2011 / 10-04-2011

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 00:23

Mange tak for hjælpen! Har nu rundet 350 bruger på rekord tid. 50 nye brugere siden jeg oprettede dette indlæg. Og ca. dobbelt så mange besøgende! Tak!

Har fået to nye udvidelses idé, den ene er faktisk også kodet, som du måske kunne give lidt feedback på?

Idé 1

Du kender nok konceptet "Skriv brev til mit fremtidige jeg".

Hvor man skriver et brev - vælger en dato, og får det tilsendt over email når datoen er passeret. Synes det kunne være en meget relevant ting at have på en dagbog side? Hvad synes du? :-P

Idé 2

Man kunne kontakte en psykolog studerende eller lignende, og lave en form for brevkasse, hvor folk kan stille spørgsmål osv.? Er det et problem at vi kun har 350 brugere. Tror i det er muligt at finde en som vil gøre det frivilligt? 

Mvh. Thore :-)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:00

Hvis der skal tjenes penge, skal i satse lidt mere på noget adsense eller affiliate.

Hvis i overvejer Affiliate, så vil vi meget gerne hjælpe til på sidelinjen, i skal jo nok ikke have "salg af cigarer" bannere på hjemmesiden ;)

Hvad med noget link exchange med jeres nuværende brugere? Hvis de har en anden blog eller lign. ...

Facebook? Twitter? Det kan kun hjælpe med antallet af besøgende :)

Idéen er ret god, men der skal ligges flere kræfter i projektet.  

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 11:12

Kaare Bøje - nordicADmedia:
Hvis der skal tjenes penge, skal i satse lidt mere på noget adsense eller affiliate.

Så du vil mene jeg godt kan proppe mere adsense på siden?

Har du nogle forslag til hvor de kunne være?

Er de farver jeg har valgt til de nuværende adsense, okay?

Hvis i overvejer Affiliate, så vil vi meget gerne hjælpe til på sidelinjen, i skal jo nok ikke have "salg af cigarer" bannere på hjemmesiden ;)

Vi har ingen penge i "virksomheden" desværre :-(

Idéen er ret god, men der skal ligges flere kræfter i projektet.  

Hvad synes du om de to udvidelsesmuligheder jeg foreslår?

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 12:16

Jeg skriver lige en PM :)

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 12:24

Nåh, jeg kunne ikke skrive til dig privat.

Farverne på Adsense kan diskuteres, men hvis i har flest af det kvindelige segment der skriver på siden, så virker de nok meget godt. Jeg lider nok lidt af "banner blindhed" efterhånden, og ved mig er det reklamen der får mest opmærksomhed fra starten, den er call-to-action, der synes jeg med jeres "unikke" indhold i skulle slå lidt mere på det.

Du kan have max. 3 adsense enheder pr. side, ikke dermed sagt at du SKAL gøre det, men jeg savner faktisk noget visuelt i højre side og det kunne rent faktisk godt være et banner. Måske også et topbanner?

Affiliate marketing koster såmen ikke ret meget andet end tid og noget iværksætter ånd. Det betyder bare at her har du selv mulighed for at vælge hvilken reklame du vil have på dit website.

Ikke mere fra min side lige nu, men skriv evt en mail på kbh at nordicadedia dot com hvis du vil vide mere :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 12:46

Farverne på Adsense kan diskuteres, men hvis i har flest af det kvindelige segment der skriver på siden, så virker de nok meget godt. Jeg lider nok lidt af "banner blindhed" efterhånden, og ved mig er det reklamen der får mest opmærksomhed fra starten, den er call-to-action, der synes jeg med jeres "unikke" indhold i skulle slå lidt mere på det.

Det er mest kvindelige skribenter vi har..

Vi har en i højreside (når man er logget ind) men vil da lige prøve at ændre den til at billede så der er lidt mere aktion :-) Prøver da også lige at sætte et topbanner ind :-)

Ang. affiliate har jeg prøvet at få det til at virke men forstår det ikke helt.. Hvilken side er bedst at bruger for kaere-dagbog.dk?

Og skal man ikke godkendes osv. af dem som har affiliate programmerne?

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 13:16

Jo, man skal godkendes og det er ikke så svært hvis man bare har content på sit website.

Hvis jeg var jer, så ville jeg sætte mig ned og lave en "mini" forretningsplan over websitet med alt hvad dertil hører af analyser, metoder, organisation, økonomi og marketing. Den behøver ikke være 25 sider eller mere. Få det ned på 3-4 sider og så kan i arbejde ud fra jeres viden og ikke bare det som i tror.

Men, skriv en email, så kan jeg svare senere i aften, har ikke så meget tid lige nu :)

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)