Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver vores hjemmeside mere populær og profitabel?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at der skal være nogle dagbøger på forsiden, da jeg tror der er mange som er i tvivl om de kan skrive dagbog på siden, eller bare læse min.

Er rigtig hug på at lave forsiden om så den bliver mere spændende.. Min kæreste er i øjeblikket i gang med at lave en masse artikler, bl.a. om nogle af de ting du skriver, og nu også om de andre ting du har skrevet Wink..

Tænker at ændre forsiden så der f.eks. er de seks nyeste dagbøger, efterfulgt af artikler (med billeder som du siger)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30

De seks nyeste på forsiden? Hmmm.... er du sikker på, det er nok? Jeg ved det ikke, men prøv at sammenligne med Amino. Her står de nyeste indlæg øverst, men fordi der kun går nogle minutter, førend det næste dukker op, forsvinder de nyeste hurtigt. Det sker vist ikke på kaere-dagbog, så I må eksperimentere lidt.

Hvad med et foto af jer to på siden "Kontakt"? Eller bare den ene siddende med blyant og hæfte... nårh, nej, i jeres tilfælde skal det være skærm og tastatur, for I skal jo reklamere for jeres site.

Forside-teksten ville jeg ændre, så der kun står det mest nødvendige, og det kan endda stå i en firkant ovre til højre eller som en del af banneret. Teksten kunne lyde i stil med:

"Så er den her, din digitale dagbog online! Webstedet, hvor du letter dit hjerte. Læn dig tilbage og slap af. Bedre bliver det ikke, hvis du vil rydde op i dine tanker og dagens begivenheder. Din dagbog på kaere-dagbog.dk er som en blog.

Alt, hvad du skriver er privat og du bestemmer selv, om dagbogens indhold skal kunne læses af andre. Og du kan tilføje og redigere eller slette dagbogen helt om nødvendigt.

Med kære-dagbog.dk har du altid dit liv med dig på farten, for du kan logge på overalt."

Det fylder mindre og er mere direkte henvendt til brugerne, men du og din kæreste bestemmer selv! Det er bare et forslag.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 21:38

Nu har jeg prøvet at lege lidt med det så der står de 3 nyeste.. Det kunne laves om til måske 3 tilfældige?

Rigtig god idé med "Kontakt"-siden, tror vi tager et billede af os, for at gøre det mere personligt.

Kan desuden rigtig godt li' din tekst :) Kort og præcis!..

Men når man ser det nye jeg lige har lavet, synes jeg faktisk ikke der skal være noget tekst på forsiden (udover artiklerne og dagbøgerne).. Synes det giver et rigtig fedt indtryk ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Ja, det er allerede bedre! Flot!

I kan evt. putte dele af den gamle tekst fra forsiden om på en side "Om os", evt. Kontakt os.

Egentlig er det ikke nødvendigt med forside-teksten, for I kan arrangere forsiden, så det bliver selvforklarende, hvad siden handler om.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 21:43

Synes det pynter rigtig meget :)

Smækker lige din tekst under "om os" - håber det er iorden Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20

Blogger ikke ret meget på siden der mangler indhold på siden

En dagbog kan skrives på 1000 måder

kæreste dagbog

fritid dagbog

arbejdes dag bog

snedker dagbog

mit første barn dagbog

min ryge stop dagbog

min værksættere dagbog

min penge dagbog

billeder også en god ide ,gerne et par 100.000 på siden , lad alle bruger uploade det kan og gør siden større og atter større

kom med 100.000 ideer det giver nærig til søgemaskiner , når det er lavet , så ud og videre formidle hjemmeside der er kun 64 links ifølge yahoo site seach

et par tips gav jeg og andre i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 22:34

God idé.. Hvordan laver man bedst sådan en "Tag cloud"..

Ved du om irelevante links er bedre end ingen? Har jeg nemlig været lidt i tvivl om

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 23:07

Man kunne lave så brugerene fik en email hver gang de får en notifikation?

Er der nogen lovgivning om det? Skal de kunne vælge det fra? Må jeg sende adsense med i sådanne mails?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18

Thore:

God idé.. Hvordan laver man bedst sådan en "Tag cloud"..

Ved du om irelevante links er bedre end ingen? Har jeg nemlig været lidt i tvivl om

alle links tæller nogle mere end andre , vis siden omhandler det samme som din er det meste perfekte men mindre giver også link værdien

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:35

Hej Thore,

Nu ved jeg ikke hvor godt dit kendskab til programmering er.
Men iht. Tag cloud, findes der oceaner af tutorials/guider: Se link

Udover det vil mit forslag være at få optimeret jeres SEO - Det vil jeg gerne hjælpe med, hvis ikke I kan det selv.
Seo hjælper bl.a. med at få jeres side højere op på googles søge sider.
F.eks hvis folk søger efter Dagbog el. lign. har i større muligheder for at komme som en af de første, hvis I får optimeret jeres tekst til SEO.

Generelt står jeg gerne til rådig hvad angår forbedring af siden, design, udvikling mv.

Evt. ville det også være en god idé at benytte sociale medier som Facebook og Twitter - En tanke der lige strejfede mig, men har ikke nogle konkrete eksempler på hvordan og hvorledes i kan benytte det (Når/Hvis folk gerne vil være anonyme) Men sociale medier er altid en god måde at skabe trafik på.

Udover det, kan I eventuelt oprette en blog side, hvor I giver brugerne gode forslag/tips og tricks mv.

Håber dette kan bruges, og at det ikke blev alt forvirrende at læse :)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)