Du har ret i at der skal være nogle dagbøger på forsiden, da jeg tror der er mange som er i tvivl om de kan skrive dagbog på siden, eller bare læse min.
Er rigtig hug på at lave forsiden om så den bliver mere spændende.. Min kæreste er i øjeblikket i gang med at lave en masse artikler, bl.a. om nogle af de ting du skriver, og nu også om de andre ting du har skrevet
Tænker at ændre forsiden så der f.eks. er de seks nyeste dagbøger, efterfulgt af artikler (med billeder som du siger)? |
De seks nyeste på forsiden? Hmmm.... er du sikker på, det er nok? Jeg ved det ikke, men prøv at sammenligne med Amino. Her står de nyeste indlæg øverst, men fordi der kun går nogle minutter, førend det næste dukker op, forsvinder de nyeste hurtigt. Det sker vist ikke på kaere-dagbog, så I må eksperimentere lidt.
Hvad med et foto af jer to på siden "Kontakt"? Eller bare den ene siddende med blyant og hæfte... nårh, nej, i jeres tilfælde skal det være skærm og tastatur, for I skal jo reklamere for jeres site.
Forside-teksten ville jeg ændre, så der kun står det mest nødvendige, og det kan endda stå i en firkant ovre til højre eller som en del af banneret. Teksten kunne lyde i stil med:
"Så er den her, din digitale dagbog online! Webstedet, hvor du letter dit hjerte. Læn dig tilbage og slap af. Bedre bliver det ikke, hvis du vil rydde op i dine tanker og dagens begivenheder. Din dagbog på kaere-dagbog.dk er som en blog.
Alt, hvad du skriver er privat og du bestemmer selv, om dagbogens indhold skal kunne læses af andre. Og du kan tilføje og redigere eller slette dagbogen helt om nødvendigt.
Med kære-dagbog.dk har du altid dit liv med dig på farten, for du kan logge på overalt."
Det fylder mindre og er mere direkte henvendt til brugerne, men du og din kæreste bestemmer selv! Det er bare et forslag.