Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver vores hjemmeside mere populær og profitabel?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig og min kæreste har lavet en dagbogs-hjemmeside til at hjælpe folk med at komme ud med deres tanker og problemer..
I starten var den egenligt mest for sjov, men nu har den virkelig fanget os :)

Vi har dog et problem, vi er gået i stå!

Side: http://www.kaere-dagbog.dk
Vi offentlig gjorde hjemmesiden for ca. 8 måneder siden, og har over 300 bruger og over 1000 dagbøger. Så vi mangler stadig en del brugere/besøgende og tjener ingen penge på den.

Vi har overvejet følgende udvidelse muligheder:

Lave samarbejde med et trykkeri og tilbyde brugerne at printe deres dagbog ud mod betaling.
Mulighed for at lave lyd- og video dagbog
Forum - Til alle indlæg som ikke er dagbøger

Men vi kan ikke finde ud af om det er værd at sætte i gang med kun 300 brugere?

Har du nogle forslag / ideer til hvordan vi kan få flere brugere?
Har du andre udvidelses idéer som du synes vi burde overveje?

Synes du der er plads til mere reklame?

Mvh.
Thore

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:11

Den bedste metode er jo ved at prøve sig frem... Smæk nogle adsense reklamer op, giver det lidt og har det ikke nogen negativ konsekvens, så er det jo positivt. Du kan afprøve det over en måned, og er det ikke en success, så må du finde ud af hvad næste skridt skal være.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 20:15

Vi har en meget lille en i højre side (når man er logget ind).. men vil helt sikkert gå ind og gøre som du siger, med det samme.. så må vi se hvad der sker om en måned. :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:18

Jeg ser ikke umiddelbart det store potentiale i de indtjeningsmuligheder, du nævner. Jeg kan naturligvis tage fejl, jeg tvivler bare personligt på, at der er et potentiale der. Så ville jeg hellere forsøge mig med noget Adsense eller nogle relevante Affiliate kampagner.

Og så ellers sørge for at få endnu flere besøgende!

PS! Synes egentlig at jeres idé er ganske interessant. Så prøv jer frem!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 20:24

Tror også vi skal have en del flere besøgende før folk gider annoncere på vores side..

Hvad med de udvidelsesmuligheder?

Er dem vi nævner værd at bruge tid på tror du? (Hvordan finder vi ud af det?)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:37

d0nt90:

Tror også vi skal have en del flere besøgende før folk gider annoncere på vores side..

Hvad med de udvidelsesmuligheder?

Er dem vi nævner værd at bruge tid på tror du? (Hvordan finder vi ud af det?)

Forummet tror jeg bestemt kunne være en mulighed for at få endnu flere brugere på siden. De andre udvidelsesmuligheder tvivler jeg umiddelbart på; kan ikke lige se behovet for mig. Men forummet er da også en begyndelse, synes jeg.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 20:41

De andre er også meget mere omfattende så dem vil jeg gerne undgå :)

Men tror du forummet kan køre med 500 besøgende om måneden? Der er jo ikke noget værrere end et dødt forum

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:54

d0nt90:

De andre er også meget mere omfattende så dem vil jeg gerne undgå :)

Men tror du forummet kan køre med 500 besøgende om måneden? Der er jo ikke noget værrere end et dødt forum

Puha, den er svær at svare på. Tror det er en god idé at lave forskellige kategorier/emner i forummet, således, at brugerne selv kan vælge at skrive indlæg om det, der interesserer dem. Hvor mange brugere, der skal til, før der er aktivitet på formummet, aner jeg desværre ikke.

Dog skal jeg afsløre en lille "hemmelighed" for dig: Jeg har selv tænkt, at der garanteret var visse nystartede forums, der selv oprettede de første indlæg bare for at få gang i aktiviteteten. For som du selv siger, så er der ikke noget værre end et dødt forum; det lægger ikke op til noget som helst. Og når det så er sagt: det her med selv at oprette de første indlæg, husker jeg, at selv selveste Martin Thorborg har anbefalet i en af hans podcasts/videoer! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 21:06

God idé :)

Tror jeg vil samle et hold af venner (når forummet er færdigt), til at skrive de første indlæg :) Det var faktisk også Martin som anbefalede mig at skrive her inde ang. hjemmesiden, og må sige at det har givet MEGET hjælp :)

Vil helt sikkert lave et forum nu! Alt det med kategorier osv. skal jeg nok skåne dig for :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Det, jeg savner, når jeg kommer ind på kære-dagbog.dk er eksempler. I har en side med offentlige dagbøger. Jeg fik straks øje på overskifter som "Hvorfor skal jeg elske ham såen?" og "Slank igen". Det sælger, så det er det, der skal hentes om på forsiden!

Jeg vil foreslå, at I skaffer fotos! Ikke af de, der skriver - for de vil vel helst være anonyme - men så modelfotos eller folk, I har interviewet. Vis et nærbillede af en hånd, der skriver i et hæfte. Helst forskellige fotos.

Jeg vil også foreslå jer at skaffe artikler om, hvorfor de enkelte skriver dagbøger. Folk skriver af alle mulige årsager. Der mangler artikler om, hvad man skriver i en dagbog. Er det stikord? Er det en opsummering af dagens hændelser eller er det en beskrivelse af, hvad folk føler indvendigt? Hvis folk har svært ved at komme igang, hvordan starter de så?

Jeg vil foreslå en side om tips, fx at folk skal huske dato. Det lyder banalt, men er det ikke, når en person kommer tudbrølende hjem i afmagt over at den, han eller hun er lun, hellere vil have en anden! Så er man skide ligeglad med praktiske detaljer. Dagbøger skal have dato-start og -slut på omslag eller ryggen, for når man har skrevet dagbog i adskillige år, fylder det op altsammen. Jeg startede som teenager, og mine hæfter og bøger fylder 2 papkasser.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)