Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail program online

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke om jeg lige nu sidder og er helt blind overfor nogle oplagte muligheder. Men jeg søger et online program eller service som fungerer stortset fuldstændig som Outlook fungerer.

Dvs. et program til at se og sende mails fra flere forskellige konti, samt gerne en kalenderfunktion, kontaktpersoner og godt med lagerplads også.

Mit problem er at jeg gerne vil kunne tjekke mails fra både stationær, iPad, bærbar og gerne andre steder fra også. Jeg vil også gerne kunne se mine gamle mails osv.

Med Outlook henter jeg jo mine emails ned på den stationære og så er de væk online, så jeg ikke kan tilgå dem igen. Dette vil jeg gerne have lidt mere smart og mobilt.

Jeg er sådan set rigtig glad for Outlook og det overblik det er muligt at skaffe her, med masser af mapper osv. og ønsker noget lignende, hvor jeg med ét login, kan sende og modtage e-mails fra mange forskellige email-adresser.

Altså et system noget alla dropbox eller Evernote, bare med e-mails :-)

Og igen, kan godt være løsningen er helt åbenlys, men så har jeg ihvertfald lige stirret mig blind på den.

Håber nogen kan hjælpe mig :-) 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

google måske... så har du mail og kalender i hvert fald

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Fra  OEB Consulting ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Google for at få både e-mail og kalender som jeg kan tilgå overalt. Det virker fint og koster ikke noget.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre svarer, Gmail. Har netop alle de funktioner du ønsker og mer' til.

Hvis du ønsker hjælp, så gør jeg det ganske gratis. Virtuelt eller over en god øl eller kaffe. :)

Ha' en god dag
Casper

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det må jeg skynde mig at kigge nærmere på. Synes bare lige det virkede forvirrende til at starte med...men skal nok bare lige vænne mig til det. 

Tak for hjælpen :-) Vender lige tilbage hvis jeg ikke kan få det til at virke.  

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ikke husker helt forkert, kan du sætte Outlook op til at den kun henter en kopi af din mail, og ikke slette mailen på serveren. Derved opnår du det du gerne vil, uden systemskifte.

Mener at det sker inde under de avancerede instillinger for den pågældende mailkonto.

God weekend

 

Bent

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Gregersen:

Jamen det må jeg skynde mig at kigge nærmere på. Synes bare lige det virkede forvirrende til at starte med...men skal nok bare lige vænne mig til det. 

Tak for hjælpen :-) Vender lige tilbage hvis jeg ikke kan få det til at virke.  

Det tog mig også en lille månedstid at vende mig til.
Men nu vil jeg slet ikke skifte.
Jeg behøver ikke noget program og jeg har mail og kalender i nærheden - bare jeg har en browser.
Har du spørgsmål til det så prik endelig til mig. :-) 

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige checket op på det.

Du går ind i E-mail konti -->Vælg den  konto du vil rette --> Vælg flere indstillinger --> Vælg fanen "Avanceret" --> Klik i feltet "Efterlad en kopi af meddelelsen på serveren.

Det virker i Outlook 2003. Smile

Bent

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en webmail løsning af outlook?

Det har vi på jobbet og det virker helt fint.

Mine mails fra outlook ligger både i outlook webmailen samt outlook på computeren.

Mvh

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

OptiPartner:

Hvis jeg ikke husker helt forkert, kan du sætte Outlook op til at den kun henter en kopi af din mail, og ikke slette mailen på serveren. Derved opnår du det du gerne vil, uden systemskifte.

 

Det kaldes også for IMAP, jeg har engang skrevet lidt om fordele og ulemper på Megahost's wordpress blog

 

http://blog.megahost.dk/?p=23

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)