Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af indhold. - Får det dig til at booke en stand?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er i den sindssygt spændende situation at jeg endelig har fået muligheden for, at arrangere hele 10 loppemarkeder i en stor hal i Gentofte, nord for København.

Jeg har til formålet lavet en side som gerne skulle fange folks interesse og både få dem til at ønske at besøge loppemarkedet når det åbner, men selvfølgelig også at booke en stand.

Hvis du har lyst til lige at klikke dig en på siden og give mig et indblik i dit førstehåndsindtryk, vil jeg være meget glad.

Du kan se siden her:

Loppemarked i Kildeskovshallen i Gentofte.

Da jeg selv har lavet den, er jeg selvfølgelig klar over hvor man skal klikke for at komme videre - og hvorfor. Men er det tydeligt for dig som førstegangsbesøgende?

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18

jeg synes det er en fin hjemmeside du kar kreeret her, meget flot og overskuelig synes jeg.

1 ting jeg dog ville lave om på hvis dette er muligt, ville være at lave bookning af stand lidt ala når man bestiller plads i biografen, således at man kan booke direkte på billedet, det ville nok gøre det mere overskueligt når man booker.

-that's my 50 cent.

og første indlægAmino Stick out tongue

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:31

SteffenP:

1 ting jeg dog ville lave om på hvis dette er muligt, ville være at lave bookning af stand lidt ala når man bestiller plads i biografen, således at man kan booke direkte på billedet, det ville nok gøre det mere overskueligt når man booker.

Hej Steffen,

Velkommen til, eller i hvert fald tillykke med dit første indlæg :o) og ikke mindst tak for dit indspark.

Jeg har også tænkt på det med at booke direkte på billedet, men synes bare at det krævede for mange kompromisser med størrelse / kvalitet på overbliksbilledet.

Det kan dog være at jeg bør kigge lidt på mulighederne igen, for det er da om ikke andet helt klart mere brugervenligt.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:32

Jeg synes ikke at bookingknappen er tydelig nok.  Måske skulle der laves en hvid indramning af både dato og booking. Det er jo den vigtigste call to action på forsiden.

På side 2 under bookingen kunne du måske gentage at de røde numre er hjørnestande, der hvor du har har det røde fede B. Umiddelbart kunne man tro at de var optagede hvis man bare lige har scrollet hurtigt ned.

Jeg ved godt at du bruger B og gør så at man ikke kan klikke, - men det er jo nemt lige at tilføje og hellere én gang for meget :)

Nu spurgte du ikke om andet,- men generelt savner jeg lidt "salgsgas" om hvordan man kan få en hyggelig dag og tjene lidt på alt det der fylder i garagen/kælderummet osv. osv.

Jeg synes der i designet er plads til et billede - og en udtalelse fra en "kunde" som har kunnet give sin søn en moutainbike fordi han har solgt sønnens playmobilfigurer. Gerne med lidt humor - sønnen kunne jo være 18 år :) Så tror jeg man fatter ideen, - og bærer over med at der jo ikke kan have været nogen kunder endnu...

Held og lykke med det

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:57

Michael:

På side 2 under bookingen kunne du måske gentage at de røde numre er hjørnestande, der hvor du har har det røde fede B. Umiddelbart kunne man tro at de var optagede hvis man bare lige har scrollet hurtigt ned.

Jeg ved godt at du bruger B og gør så at man ikke kan klikke, - men det er jo nemt lige at tilføje og hellere én gang for meget :)

Nu spurgte du ikke om andet,- men generelt savner jeg lidt "salgsgas" om hvordan man kan få en hyggelig dag og tjene lidt på alt det der fylder i garagen/kælderummet osv. osv.

Jeg synes der i designet er plads til et billede - og en udtalelse fra en "kunde" som har kunnet give sin søn en moutainbike fordi han har solgt sønnens playmobilfigurer. Gerne med lidt humor

Hej Michael,

Tak for dine forslag!

Du har helt ret i at jeg nok bør gøre opmærksom på det med hjørnestande en ekstra gang.

Jeg vil også kigge på bookingknappen og se hvad der kan gøres.

Tommy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)