Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig igang med MLM igen

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

TT Tekstforfatter, det er meget sjovt at lege med paranoide Aminoer, men jeg sidder med den der frygtlige følelser af, at du kun svarer fordi du vil lokke kunder til. Du er jo trods tekstforfatter, og kan udøve din ord-magi. Når jeg tænker over det, er alle Aminoer kun ude på at score andre Aminoer! Ja, sådan må det være - for det er da utænkeligt at nogen kunne smide et indlæg uden bagtanker.

Jeg ved at mange netværkere har brændt fingrene som jeg på selskaber der ikke kunne levere, og jeg prøver bare at signallere, at ved at stille krav til selskab og produkter, så findes der måske alligevel en farbar vej.

Løber nu, nu er der en gangbesværet dement dame, der står med pensionen - hende hverver jeg sgu!

MVM

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:55

"Løber nu, nu er der en gangbesværet dement dame, der står med pensionen - hende hverver jeg sgu!" - Nu abonnerer jeg på tråden bare for dem her! Big Smile

Amino er ganske nyttigt, når det kommer til at hverve kunder. Det vil de fleste sikkert medgive. Alle dem jeg skriver for, næsten da, har jeg også fået kontakt til herinde. Jeg har også en tråd, hvor jeg tilbyder mine ydelser. Forskellen er, at jeg ikke maskerer den som en solstrålefortælling nærmere end en hvervetråd - nu en hvervetråd, der går over stakkels pensionister og små piger.

Og hvis Thomas endelig svarede på dette indlæg for at sælge sine tekster, ville han nok have skrevet lidt mere end 10 ord. Det er netop dette, jeg klandrer dig en smule for. Wink

Sidenote: Jeg synes Wiki-linksne er super smarte. Men vi får godt nok oprettet mange indlæg til den norske valuta

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MVM:
jeg prøver bare at signallere, at ved at stille krav til selskab og produkter, så findes der måske alligevel en farbar vej.

Har jo intet med MLM at gøre. Det gælder for al handel Smile

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:11

MVM:

TT Tekstforfatter, det er meget sjovt at lege med paranoide Aminoer, men jeg sidder med den der frygtlige følelser af, at du kun svarer fordi du vil lokke kunder til. Du er jo trods tekstforfatter, og kan udøve din ord-magi. Når jeg tænker over det, er alle Aminoer kun ude på at score andre Aminoer! Ja, sådan må det være - for det er da utænkeligt at nogen kunne smide et indlæg uden bagtanker.

Jeg ved at mange netværkere har brændt fingrene som jeg på selskaber der ikke kunne levere, og jeg prøver bare at signallere, at ved at stille krav til selskab og produkter, så findes der måske alligevel en farbar vej.

Løber nu, nu er der en gangbesværet dement dame, der står med pensionen - hende hverver jeg sgu!

MVM

Nu var min "fnisende smiley" faktisk en anerkendelse af, at det var ganske humoristisk det, du skrev. Jeg ku' godt lide dit svar. Men jo, selvfølgelig tænker man da tanken, at dit indlæg "bare" er en mere velovervejet indfaldsvinkel til MLM end mange af de andre tråde/indlæg, vi har set her på Amino.

Når det så er sagt, så har jeg intet personligt imod MLM. Det må være op til den enkelte at afgøre, om det er noget for vedkommende. Jeg har ingen personlig erfaring med det og får det heller aldrig, da jeg ikke vil "ansættes" på den betingelse, at jeg skyder penge i et projekt.

Selvfølgelig kom jeg oprindeligt på Amino for at få endnu flere kunder. Og ja, indimellem takker jeg stadig ja til opgaver, hvis de er interessante og giver mig nogle fornuftige penge. Dog forholder det sig sådan, at jeg er ved at udvikle flere Affiliate projekter, hvor jeg kan bruge mine skriveevner, og det er faktisk den primære grund til, at jeg stadig er på Amino. Jeg har fået mange gode råd af andre Affiliate Aminoer og forsøger selv at hjælpe dem, der netop er ved at gå i gang med Affiliate projekter! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Halfdan Timm:

Men du kan næppe benægte, at denne tråd har samlet en del interesse om dit projekt. Det er ikke fordi, at jeg vil ødelægge din tråd - Jeg har bare, som mange andre Amino'er, en ganske forudintaget holdning til MLM. Dette er nok også en del af grunden til, at du ikke har tegnet Amino'er op. Endnu.

Hvis du har dine 20.000 potentielle kunder kan det også undre, at det alligevel er nødvendigt at samle emner herinde. Men jeg vil stoppe nu; MLM kan sagtens fungere som ærlig forretning, men branchen har gjort det svært for sig selv. Smile

Held og lykke med dit projekt nontheless! MLM branchen har brug for positive eksempler.

Tja nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg syntes da det er interessant at MVM er igang igen. Og da jeg har kendskab til MLM så ser jeg ikke dette som et hverveindlæg, tværtimod.

Jeg syntes også det er interessant når Robert Kiyosaki stiller sig bag denne forretningsform, for det kræver ikke megen søgen at finde ud af at han er en lidt anden type end hvad Amino skeptikkere anser som fortalere for MLM (studerende, arbejdsløse, mindre begavede og andre der ikke kan komme på en god ide)...

Tror de fleste MLM'ere med flere år og ekspertise bag sig går langt udenom Amino, fordi det ganske enkelt er et forum hvor tonen er den samme fra negative og krydret med en række "hurtige penge indlæg" fra nye, så opfattes samtlige tråde som dette.

Men positive eksempler er der jo mange af i forvejen, så ville det ændre din opfattelse hvis MVM om 6 måneder kunne fremvise det resultat han nævner nu?  Per hoppede jo elegant hen over et klart forslag, så jeg syntes da det kunne være interessant at høre hvorfor skrive i tråden?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:
Men positive eksempler er der jo mange af i forvejen, så ville det ændre din opfattelse hvis MVM om 6 måneder kunne fremvise det resultat han nævner nu?

Ja. Hvis MVM om 6 måneder kan fremvise et flot MLM resultat uden at ty til hvervetråde som denne - skjulte eller ej - vil det ændre min mening. At det er umuligt, da MLM jo kræver, at man hverver folk enten ved at rulle pensionister eller lave forumindlæg som dette, er desværre en anden ting.

Please prove me wrong. Wink

Martin Slot:
Og da jeg har kendskab til MLM så ser jeg ikke dette som et hverveindlæg, tværtimod.

Og det er af den grund, at jeg ser det som værende et hverveindlæg.

__

Den éne stjerne fra dig Martin, havde jeg nok næsten bedt om. :p Jeg har kvitteret med en 3'er til dig.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:53

Halfdan Timm:

Ja. Hvis MVM om 6 måneder kan fremvise et flot MLM resultat uden at ty til hvervetråde som denne - skjulte eller ej - vil det ændre min mening. At det er umuligt, da MLM jo kræver at man hverver folk enten ved at rulle pensionister eller lave forumindlæg som dette - er desværre en anden ting.

Dit svar syntes jeg er lidt arrogant, for du har selvfølgelig ingen jordisk chance for at vurdere om hvordan MVM arbejder. At du lige skal "skyde" sidste kommentar afsted syntes jeg er under lavmålet og endnu et bevis på at en saglig debat på Amino er umulig. Kan kun henvise til en af de seneste tråde med Martin Thorborg - hvis MLM var som du siger ville han selvfølgelig tage stærk afstand fra det - ligesom Kiyosaki og Donald Trump.

Halfdan Timm:

Martin Slot:
Og da jeg har kendskab til MLM så ser jeg ikke dette som et hverveindlæg, tværtimod.

Og det er af den grund, at jeg ser det som værende et hverveindlæg.

?? Denne forstår jeg slet ikke.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:55

Hej -martin,

Hvorfor skriver I egentligt i tråden?

Jeg tror det skyldes at de fleste syntes at Amino ikke skal være kanal hvor igennem der skal "logges" personer til at deltage i sådan en forretningsform. Men som for alle andre herinde er det jo også et formål at afklare spørgsmål og informere om forretningens forskellige modeller.

Og da dette jo som bekendt sker i en dertil særligt oprettet gruppe - så er der jo ikke grund til at deltage i disse tråde når man ikke har interesse i dem.

Hvis man således ikke ønsker at høre/se/osv om denne forretningsform ja så lad være med at abonnerer på tråde fra den gruppe.

De fleste herinde netværker med det formål at skabe interesse om deres ydelser/produkter og det er da ok ikke?

Det er jo egentligt en skam for de fleste grupper er relevante for alle herinde der driver forretning.

Derfor burde man nedlægge MLM gruppen og lade debattørerne deltage i alle tråde der har den enkeltes interesse. Men det er en meget gammel debat. 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:01

Martin Slot:
?? Denne forstår jeg slet ikke.

Tillad mig at forklare: To MLM'ere der argumenter for, at det ikke er et hverveindlæg, mens 3 ikke-MLM'ere argumenterer for, at det er.  

Martin Slot:
Dit svar syntes jeg er lidt arrogant, for du har selvfølgelig ingen jordisk chance for at vurdere om hvordan MVM arbejder. At du lige skal "skyde" sidste kommentar afsted syntes jeg er under lavmålet og endnu et bevis på at en saglig debat på Amino er umulig. Kan kun henvise til en af de seneste tråde med Martin Thorborg - hvis MLM var som du siger ville han selvfølgelig tage stærk afstand fra det - ligesom Kiyosaki og Donald Trump.

Nej. Det har du ganske ret i. Bortset fra hans egen rapporter om vold mod småbørn og pensionister, har jeg ingen idé om hvordan manden arbejder.

Den sidste kommentar var ganske arrogant. At du bliver ved med at henvise til dine guruer - berømte eller ej - ændrer dog ikke min mening. Prove me wrong. Så stopper jeg med arrogante kommentarer and the likes. Men indtil da ser jeg det her som endnu et (skjult) hverveindlæg.

Og jeg kunne altså give dig meget værre kommentarer, end at bede dig modbevise mig. Jeg gør faktisk hvad jeg kan for at undgå det. Vi har mange saglige debatter på Amino hver dag, og jeg vil ikke kendes som ham idioten, der ødelægger dem alle.

Den tråd med Martin Thorborg har jeg ikke set, men du er da meget velkommen til at give mig et link. :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:34

Tja hvis det er et reklame fremstød, så er det ikke den optimale måde når man ikke skriver hvilken firma der står bag.

Det med de 97 % af alle mlm firmaer stopper inden 5 år ved jeg ikke hvor kommer fra. Det handler i høj grad om kvalitet og ikke tid. Hvis man kan sige at et firma der er 4½ år gammel skal man holde sig fra, og 5 år og en dag så er det ok at starte så ser det skidt ud og jeg må heller stoppe Crying.

Et valg af firma bunder i kvaliteten af firmaet. Produkterne, økonomi, ledelse og mange andre ting er mere vigtige. 

Jeg vil dog sige at jo yngre et firma er, des mere vågen skal man være. Man skal ikke springe på et nyt firma fordi det er nyt, men fordi det er godt.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)