TT Tekstforfatter, det er meget sjovt at lege med paranoide Aminoer, men jeg sidder med den der frygtlige følelser af, at du kun svarer fordi du vil lokke kunder til. Du er jo trods tekstforfatter, og kan udøve din ord-magi. Når jeg tænker over det, er alle Aminoer kun ude på at score andre Aminoer! Ja, sådan må det være - for det er da utænkeligt at nogen kunne smide et indlæg uden bagtanker. Jeg ved at mange netværkere har brændt fingrene som jeg på selskaber der ikke kunne levere, og jeg prøver bare at signallere, at ved at stille krav til selskab og produkter, så findes der måske alligevel en farbar vej. Løber nu, nu er der en gangbesværet dement dame, der står med pensionen - hende hverver jeg sgu! MVM |
"Løber nu, nu er der en gangbesværet dement dame, der står med pensionen - hende hverver jeg sgu!" - Nu abonnerer jeg på tråden bare for dem her!
Amino er ganske nyttigt, når det kommer til at hverve kunder. Det vil de fleste sikkert medgive. Alle dem jeg skriver for, næsten da, har jeg også fået kontakt til herinde. Jeg har også en tråd, hvor jeg tilbyder mine ydelser. Forskellen er, at jeg ikke maskerer den som en solstrålefortælling nærmere end en hvervetråd - nu en hvervetråd, der går over stakkels pensionister og små piger.
Og hvis Thomas endelig svarede på dette indlæg for at sælge sine tekster, ville han nok have skrevet lidt mere end 10 ord. Det er netop dette, jeg klandrer dig en smule for.
Sidenote: Jeg synes Wiki-linksne er super smarte. Men vi får godt nok oprettet mange indlæg til den norske valuta.