Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jacodan i boligliv - plasticlommer og gavekasser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået et par artikler i magasinet Boligliv som har lavet superflotte opbevaringskasser ud af vores sorte gavekasser.. I bladet står, at de er fra Jacodan.

Boligliv har også lavet en fantastisk væg ud af vores plasticlommer fra Jacodan.

Desværre har de stavet vores navn forkert, så der står www.jacodan .dk - det skal være www.jakodan.dk

Dette er et forsøg på at få tråden frem i google, så folk finder frem til os på trods af stavefejlen i navnet.. Undskyld den uhæmmede reklame :-)

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:15

Hehe Ja din ærelighed har ingen grænser Big Smile

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:18

Der findes ikke en bedre service end den man får hos Jakodan, så du/i kan godt være stolte af jeres flotte eksponering i magsinet Boligliv. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:19

Michael:

Der findes ikke en bedre service end den man får hos Jakodan, så du/i kan godt være stolte af jeres flotte eksponering i magsinet Boligliv. 

Mange tak Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43

Skynd dig da at få købt det andet domæne fra den nuværende ejer.Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:49

Det var også min første tanke.. men prøv en gang at se det andet domæne.. Total efterligning af vores side.. samme produkter, den linker til vores konkurrenter og de har ovenikøbet brugt en lille rød firkant som logo, ligesom der er i vores logo..

Så i stedet for at købe den, har jeg kontaktet vores advokat, som er i færd med at klage til domæneklager.dk og sende brev til ejeren. Så vi satser på, om ikke vi kan få den lukket i en fart. Når de har lavet en sådan side tvivler jeg på, at de vil sælge det til os for en rimelig pris, for det ville jo ellers have været det nemmeste.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Det er ikke en konkurrent. Det er ndparking.com, hvor man kan parkere sine domæner og tjene lidt penge på det (Via reklamer).

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:57

WooX - Dennis:

Det er ikke en konkurrent. Det er ndparking.com, hvor man kan parkere sine domæner og tjene lidt penge på det (Via reklamer).

Jo, jeg er klar over det ikke er en konkurrent - men det jeg skrev var at den linker til vores konkurrenter! Havde den så i det mindste linket til os, så de kunne tjene reklamepenge på det, var det ikke så slemt.. men den linker til alle andre end os - nok for at de ikke ønsker vi skal lægge mærke til det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 13:20

Jeg har også kun ros til overs for mine køb hos jakodan.dk

Passer perfekt til mit behov da jeg ikke har verdens største lager til rådighed, og hvis jeg løber tør for et produkt har jeg det nye få dage efter.

Alt emballage og indpakning køber vi her.

Mvh Michal
Gadgetbasen.dk

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:53

Jeg så det godt i BoligLiv - tillykke med det :)

Psst. . Når man søger på Jacodan ligge dette indlæg som nr. 4 Big Smile

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)