Det var også min første tanke.. men prøv en gang at se det andet domæne.. Total efterligning af vores side.. samme produkter, den linker til vores konkurrenter og de har ovenikøbet brugt en lille rød firkant som logo, ligesom der er i vores logo..
Så i stedet for at købe den, har jeg kontaktet vores advokat, som er i færd med at klage til domæneklager.dk og sende brev til ejeren. Så vi satser på, om ikke vi kan få den lukket i en fart. Når de har lavet en sådan side tvivler jeg på, at de vil sælge det til os for en rimelig pris, for det ville jo ellers have været det nemmeste.
Det er ikke en konkurrent. Det er ndparking.com, hvor man kan parkere sine domæner og tjene lidt penge på det (Via reklamer).
Jo, jeg er klar over det ikke er en konkurrent - men det jeg skrev var at den linker til vores konkurrenter! Havde den så i det mindste linket til os, så de kunne tjene reklamepenge på det, var det ikke så slemt.. men den linker til alle andre end os - nok for at de ikke ønsker vi skal lægge mærke til det.