Overskriften siger vel alt :) FødselsdagstilbudGod frisørsaks, som glæder sig til komme til klippe dit og dine børns hår. PRIS: 140 med fragt!! - KUN 3 stykker |
Jubiiii!!! og tillykke!
Holder du fest?
Overskriften siger vel alt :) FødselsdagstilbudGod frisørsaks, som glæder sig til komme til klippe dit og dine børns hår. PRIS: 140 med fragt!! - KUN 3 stykker |
Tillykke. Jeg bliver også 33 år i dag :-)
Det sammentræf + det faktum at min søns pandehår trænger til at blive klippet, gør at jeg gerne vil tage imod dit tilbud. Om 140 kr er billigt eller ej, har jeg ikke den fjerneste idé om.
Jeg synes der mangler en stor grøn 'call to action' knap i dit indlæg. Så hvad gør vi nu? Jeg udsender hermed købssignaler :-) |
Hjertelig tillykke med dagenHurra hurra så er vi to blevet rigtig voksne idag. Normalpris for saksen er 200 kr + 80 kr forsendelse = 280 kr Jeg har desværre ingen webshop endnu. Meeeeen jeg sender dig lige et pm.
|
Jeg nærmer mig de tredive og har allerede planlagt to fødseldagsfester og en en hyggeaften med kæresten for at fejre det... Så må nok indse jeg ikke er særligt meget mand :D |
Jeg vidste det heller ikke... :-)
|
Tillykke med dagen begge to... |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Rigtige mænd arbejder vel heller ikke med skønhed og personlig pleje? |
Word! |