Hej,
Jeg er ikke ude på at knuse dine drømme, eller være en pessimist uden lige. Jeg syntes bare du skal prøve at vågne lidt op.
Dine indlæg bæger præg af en utrolig arrogance, jeg ikke kan lade være at kommentere. Det lyder som om, du er ret sikker på at blive en top chef? Bill og Allan? du kunne ikke finde noget mindre? Det lyder som om at du forventer at folk står i kø for at blive din partner, og du så kan vælge og vrage som det passer dig? Og at du forstår hvordan markedet fungere, og forstår alting bag SEO.... okay, her må du vågne op ven..
Du kan ikke læse dig til alt. Mange proklamere sig selv som SEO-Eksperter fordi de har læst en bog, men det tager år at få den erfaring - en erfaring du næppe har som 15 årig, sorry. Når du forstår alt om hvordan markedet fungere, hvad mener du så med det? At du ved hvordan et kasseapperat fungere, eller du forstår hvordan man bogfører, afsætter eller transportere varer?
Rolig nu, du har hele livet foran dig. Jeg kan godt forstå du vil være iværksætter, have din egen biks og tjene en masse penge - hvem vil ikke det? Men du er nødt til at starte i det små, før det bliver stort. Har du eksempelvis pengene til at fyre op for en webshop, har du pengene til et lager eller skal det være dropshipping? Hvem skal være indehaver af dit CVR nummer?
Ja, jeg kan blive ved med at se kritiske momenter i din tankegang, men jeg må hellere slutte nu, inden jeg får alt for mange minus points. Men som sagt, jeg prøver ikke at knuse dine drømme, eller være en pessimist. Jeg syntes bare du skal se lidt realistisk på det..
Da jeg var i din alder knoklede jeg røven ud af bukserne som opvasker. Du burde gøre det samme. Det giver penge, en mentalitet jeg drager nytte af den dag i dag, for det er sgu et lorte job, men livet er nogle gange surt. Og når du har stået og vasket op i 10 timer, så syntes du en arbejdsdag på 7 timer er luksus.