Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner til opkommende virksomhed.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at blive registreret før man er fyldt 18 år, men kræver forældres underskrift. Stod selv i samme situation i sin tid. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:30

De skriver så under på at det er dem som står med ansvaret og det tror jeg ikke alle forældre vil

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 07:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er ikke ude på at knuse dine drømme, eller være en pessimist uden lige. Jeg syntes bare du skal prøve at vågne lidt op.

Dine indlæg bæger præg af en utrolig arrogance, jeg ikke kan lade være at kommentere. Det lyder som om, du er ret sikker på at blive en top chef? Bill og Allan? du kunne ikke finde noget mindre? Det lyder som om at du forventer at folk står i kø for at blive din partner, og du så kan vælge og vrage som det passer dig? Og at du forstår hvordan markedet fungere, og forstår alting bag SEO.... okay, her må du vågne op ven..

Du kan ikke læse dig til alt. Mange proklamere sig selv som SEO-Eksperter fordi de har læst en bog, men det tager år at få den erfaring - en erfaring du næppe har som 15 årig, sorry. Når du forstår alt om hvordan markedet fungere, hvad mener du så med det? At du ved hvordan et kasseapperat fungere, eller du forstår hvordan man bogfører, afsætter eller transportere varer?

Rolig nu, du har hele livet foran dig. Jeg kan godt forstå du vil være iværksætter, have din egen biks og tjene en masse penge - hvem vil ikke det? Men du er nødt til at starte i det små, før det bliver stort. Har du eksempelvis pengene til at fyre op for en webshop, har du pengene til et lager eller skal det være dropshipping? Hvem skal være indehaver af dit CVR nummer?

Ja, jeg kan blive ved med at se kritiske momenter i din tankegang, men jeg må hellere slutte nu, inden jeg får alt for mange minus points. Men som sagt, jeg prøver ikke at knuse dine drømme, eller være en pessimist. Jeg syntes bare du skal se lidt realistisk på det..

Da jeg var i din alder knoklede jeg røven ud af bukserne som opvasker. Du burde gøre det samme. Det giver penge, en mentalitet jeg drager nytte af den dag i dag, for det er sgu et lorte job, men livet er nogle gange surt. Og når du har stået og vasket op i 10 timer, så syntes du en arbejdsdag på 7 timer er luksus.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:58

Undskyld at jeg lyder arrogant, men jeg har da også visse standarder. Jeg tror mange herinde, ikke har samme viden, eller erfaring som mig selv. Jeg snakker primært om dem på min egen alder når jeg siger dette. Selvfølgelig skal jeg starte lavt, og det er jeg også klar til. Jeg ved godt du ikke bliver millionær på et år, men det kræver benhårdt arbejde. Jeg ved bare med mig selv, at jeg kan, hvis jeg vil. Og undskylder selvfølgelig, hvis jeg har gået nogle på.

Med hensyn til det med at opvaske, kan jeg ikke se pointen. Er det for at tjene penge? Jeg har nok penge, til at starte med dropshipping etc.

Jeg har allerede snakket med mine forældre, og min far skal være indehaver af mit CVR nummer. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:12

tehguyx2:
Undskyld at jeg lyder arrogant, men jeg har da også visse standarder. Jeg tror mange herinde, ikke har samme viden, eller erfaring som mig selv. Jeg snakker primært om dem på min egen alder når jeg siger dette. Selvfølgelig skal jeg starte lavt, og det er jeg også klar til. Jeg ved godt du ikke bliver millionær på et år, men det kræver benhårdt arbejde. Jeg ved bare med mig selv, at jeg kan, hvis jeg vil. Og undskylder selvfølgelig, hvis jeg har gået nogle på.

Jeg synes absolut ikke der er noget i vejen med dine ambitioner - helt sikkert jeg synes måske det hakker lidt med kommunikationen, prøv at svare dem der skriver til dig og være helt klart i dine planer, så er jeg sikker på du også kan tiltrække de rigtige partnere.... Bill gates startede også tidligt Stick out tongue

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)