Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner til opkommende virksomhed.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en med samme passion som mig. At bygge et godt og solidt firma op fra starten. Det kræver meget arbejde, og derfor søger jeg en partner, til at gøre det med. Hvis det kunne have din interesse, så kontakt mig på mail: boejstrup@hotmail.com med følgende information:

- Hvor gammel du er.
- Hvilke erfaringer har du?
- Teknisk, hvad er du bedst til?
- Hvorfor skal jeg vælge dig, frem for andre?
- Kan du arbejde under press?
- Andet?

På forhånd tak,
/Jonas. 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:10

tehguyx2:

Jeg leder efter en med samme passion som mig. At bygge et godt og solidt firma op fra starten. Det kræver meget arbejde, og derfor søger jeg en partner, til at gøre det med. Hvis det kunne have din interesse, så kontakt mig på mail: boejstrup@hotmail.com med følgende information:

- Hvor gammel du er.
- Hvilke erfaringer har du?
- Teknisk, hvad er du bedst til?
- Hvorfor skal jeg vælge dig, frem for andre?
- Kan du arbejde under press?
- Andet?

På forhånd tak,
/Jonas.

Hvis du gav lidt info om hvad firmaet skal indeholde:) så kunne du være du fik flere hendvendelser:)

Hvis du har lyst så skriv det gerne i en PM til mig, så skal jeg nok give lidt info om mig:)

-Christoffer

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:13

Cyberman29:
Hvis du gav lidt info om hvad firmaet skal indeholde:) så kunne du være du fik flere hendvendelser:)

Jep! og om dig selv...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 1. Apr 11
Skrevet kl. 21:21

Personligt:

Jeg er en udadvendt person. Er klar på at kommunikere over bla. skype, og hjælpe hinanden via TeamViewer. Jeg hedder Jonas, og er femten år gammel. Til sommer slutter jeg min folkeskole eksamen, og har høje forventninger til mig selv. Jeg har aldrig fået en karakter under 7, hvis det skulle spille en rolle. Jeg er forstående, og meget lærenem. Jeg har stort potentiale, ifølge mig selv, og er normalt hårdt arbejdende. 

Firma:

Jeg forestiller mig en webshop, eller lign. Noget man kan sidde og nørde lidt med. Hvad den skal omhandle, synes jeg at man som partnere skal finde ud af i fællesskab. 

Erfaring:

Jeg har ikke den helt store erfaring, og har kun tjent et par hundrede kroner over nettet. Jeg gik igang for små tre uger siden, og begyndte at lege lidt med Affiliates, BlogSpot, og AdWords. Jeg har en grundlæggende viden om hvordan markedet fungere, og forstår alting bag SEO.

Søger:

En med samme passioner som mig selv. Om at se sig selv på toppen af noget stort i fremtiden. Som Bill & Allan (microsoft). Gerne med mere erfaring end mig, så de kan vidregive lidt information, og jeg derved lære mere inde for bestemte emner.

Kontakt mig gerne via mail eller PM hvis du har flere spørgsmål:-) 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:22

ExportInnovation:

Cyberman29:

Jep! og om dig selv...

//

Måske læste du ikke jeg skrev?

Cyberman29:
 Hvis du har lyst så skriv det gerne i en PM til mig, så skal jeg nok give lidt info om mig:)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:28

Jamen så kom det, så skal der nok være flere der melder sig...

Held og lykke med projektet...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Men husk nu lige på du kan ikke oprette firma som 15 årig...

Tilmeldt 1. Apr 11
Skrevet kl. 00:11

Tokemc:

Men husk nu lige på du kan ikke oprette firma som 15 årig...

Og hvorfor kan jeg ikke det? Selvfølgelig kan jeg lave en virksomhedinternettet.
- Smid links op, hvis du vil noget;-). 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:24

Du kan ikke lave en virksomhed på nettet uden nogen som er 18 eller over det skal man være da du skal momsregistrere da du skal have cvr nummer osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:25

Jeg har skrevet en privat besked til dig her på Amino hvis du lige vil svare kunne det være rart

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)