Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spa ophold i Montenegro....?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ivanovic
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle I aminoer. 

Har et par spørgsmål til jer, det vil glæde mig hvis jeg kunne få lidt råd da jeg er ny på amino.dk.

Det forholder sig sådan så jeg er den lykkelige ejer af en kæmpe grund dybt inde i Montenegros bjerge og skove,  så jeg ville bare høre jer hvad i ville råde mig til at få ud af den. 

Spørgsmål 1,

Har overvejet at lave et bjælkehus og leje det ud til folk herhjemmefra, det skal være sådan et a la spaophold, SKIDE flot natur, mange muligheder, bla. jagt, fiskeri, lange gåture, klatring, rafting, MTB-cykling for lige at nævne et par stykker.

Spørgsmål 2,

Der er en naturlig vandkilde, har også evt. overvejet at lave et kildevands firma, og importere vandet til DK.?

Venligst og tak for jeres tid.

Ivano.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 18:24

Hej Ivano.

Velkommen til Amino Smile

Det lyder da som en super fed idé at lave det til et hyggeligt lækkert sted du kan leje ud til folk. Jeg tror da ikke det vil blive noget problem at få lejet stedet ud hvis det er så dejligt som du beskriver og hvis du selvfølgelig får det ud til interesserede folk!

Det med kildevanden har jeg ikke den store forstand på, men det er 100% en god ting! Jeg er ikke i tvivl om at du kan bruge den til et eller andet som kunne få nogle penge i kassen og hvis ikke så i hvertfald rent vand Wink
Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 18:30

Der er helt klart muligheder med noget spa/sports/team building hytte. Dog nævner du, at grunden er "dybt inde i Montenegros bjerge", hvordan er det rent praktisk at komme til dette sted? Hvis folk skal til at have store jeeps og andet klatreudstyr for at komme til denne hytte, kan nogle måske godt overveje det igen? Er det f.eks. tæt på lufthavn eller motorvej?

Vh Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ivanovic
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:48

Grunden ligger ca. 6 min. kørsel fra hovedvejen, hovedvejen ligger ca. 45 min. kørsel fra lufthavnen i Podgorica som er hovedstaden i Montenegro, og Podgorica ligger ca 2timer og 15 min flyvning fra Kastrup. Så skulle det være på plads :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)