Nu er det sådan at jeg snart ar fødselsdag - 19. april. Her regner jeg med at bruge en slat penge på mine affiliate sider. Men hvad skal man ligge penge i?
Jeg ved der er domæne og SEO, men det virker som om Google ikke helt kan finde ud af hvor jeg skal ligge.
Gem pengene til senere. Når din første side spiller kan du investere i nye domæner og gentage processen.
Hvis du absolut vil bruge penge kan du se nærmere på PPC, for eksempel AdWords. Hvis du kombinerer dine penge med en AdWords-kupon, har du lige pludselig en del kugler, du kan fyre af.
Jeg ville lige smide dig et godt tilbud, vedr. webhosting. Såfremt du ønsker at oprette en Wordpresswebside, Blog, webshop eller noget helt andet kan du gøre det gratis via websiden http://www.ditwebhotel.dk/
Yderlig vil jeg lige give dig et Amino tilbud, hvor du får de første 3 måneder gratis. Se mere herunder.
___________________________________________________________________ - Mangler du en GRATISwebshop, datingside, YouTube clone, WordPress, Joomla, Drupal, Mambo, FFmpeg eller noget helt andet? - Se udvalget af vores 150 GRATIS 1-klik installations programmer her. - Lav din egen webside ud fra 700 skabeloner. - DitWebhotel.dk tilbyder som den eneste webhosting udbyder i Danmark Ubegrænset Serverplads & Ubegrænset webtrafik
TILBUD: Få de første 3 måneder GRATIS (Rabat kode: AMINO3FREE - Rabat gælder til og med 16/04/2011) Tjen 100 kroner bare ved at oprette dig som Partner - Læs mere her Såfremt du ikke skulle være tilfreds, tilbagebetaler vi dig dine penge Læs mere her
Det er en jungle derude, jeg har selv arbejdet med seo i mange år, og siddet og hjulpet virksomheder med markedsføring, men det seneste der er kommet på markedet er nok det mest geniale. Tænk at kunne markedsføre sig via nettet og på samme tid bruge mund til mund metoden.
Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte mig.