Jeg ville lige smide dig et godt tilbud, vedr. webhosting. Såfremt du ønsker at oprette en Wordpresswebside, Blog, webshop eller noget helt andet kan du gøre det gratis via websiden http://www.ditwebhotel.dk/
Yderlig vil jeg lige give dig et Amino tilbud, hvor du får de første 3 måneder gratis.
Hej Ditwebhotel.dk.
Jeg har i forvejen en udemærket webhost - Meebox -, som jeg ikke skifter ud lige foreløbigt, da jeg er fuldstændig tilfreds med servicen og prisen.
Derudover så kan det være en god ide hvis du valgte og bruge all in one seo eller lignende, så de ikke blev auto genereret, men du derimod målrettede hver enkelt mod specifikke keywords :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Jeg bruger Wordpress SEO by Yoast. Jeg kan også redigere dem inden ved hver kategori, men efter hvad jeg har læst mig til giver det ingen forskel SEO mæssigt hvad der står i dem, eller er det bare mig?
Google Webmaster nævnte også nogen identiske sidetitler, men det var ikke dem.
Men hvis du går ind og gør dem endnu mere individuelle, og gentager 1-2 keywords i hver beskrivelse og titel, så vil du have mulighed for at linkbuilde direkte mod de keywords såvel som sider og derved skubbe dem længere op.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Ja, som de andre ganske rigtigt siger så skal du arbejde med SEO. Hvis du har mange penge, så ville jeg investere i en SEO-mand, der kan få optimeret dit site.
Ellers så brug pengene på en SEO bog (den fra Rosenstand eller DeMib), og så bare gå i gang fra en ende af.. Når du har læst bogen færdig, så er den med høj sandsynlighed tjent hjem ;-)