Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man lægge penge i på en affiliate side?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

DitWebhotel.dk:

Hej Frederik

Jeg ville lige smide dig et godt tilbud, vedr. webhosting.
Såfremt du ønsker at oprette en Wordpress webside, Blog, webshop eller noget helt andet kan du gøre det gratis via websiden http://www.ditwebhotel.dk/

Yderlig vil jeg lige give dig et Amino tilbud, hvor du får de første 3 måneder gratis.

Hej Ditwebhotel.dk.

Jeg har i forvejen en udemærket webhost - Meebox -, som jeg ikke skifter ud lige foreløbigt, da jeg er fuldstændig tilfreds med servicen og prisen.

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:40

Det chrome men fungerer nu. 

Derudover så kan det være en god ide hvis du valgte og bruge all in one seo eller lignende, så de ikke blev auto genereret, men du derimod målrettede hver enkelt mod specifikke keywords :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 18:45

Hej Martin.

Jeg bruger Wordpress SEO by Yoast. Jeg kan også redigere dem inden ved hver kategori, men efter hvad jeg har læst mig til giver det ingen forskel SEO mæssigt hvad der står i dem, eller er det bare mig?

Google Webmaster  nævnte også nogen identiske sidetitler, men det var ikke dem.

Mvh.

Frederik Storm

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:47

Altså hvis de er autogeneret så vil du jo have nogle "ligegyldige" ord der går igen, og det er ikke hensigtsmæssigt. 

Den plads de opbruger kan jo bruges til keywords?

Men må indrømme jeg ikke lige har set dine titler endnu, så kan godt være jeg er på afveje :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 18:50

Alle mine kategori sider hedder: Indlæg i kategorien [kategori] - Din genvej til fodboldudstyr (osv.) Side 1 

Så er de er ikke helt ens.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:29

Ja okay, jeg forstår hvad du mener. 

Men hvis du går ind og gør dem endnu mere individuelle, og gentager 1-2 keywords i hver beskrivelse og titel, så vil du have mulighed for at linkbuilde direkte mod de keywords såvel som sider og derved skubbe dem længere op. Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:46

Ja, som de andre ganske rigtigt siger så skal du arbejde med SEO. Hvis du har mange penge, så ville jeg investere i en SEO-mand, der kan få optimeret dit site.

Ellers så brug pengene på en SEO bog (den fra Rosenstand eller DeMib), og så bare gå i gang fra en ende af.. Når du har læst bogen færdig, så er den med høj sandsynlighed tjent hjem ;-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)