haha ja eller tage en stor klokke frem og råbe HJEM IS Hjem is |
Jeg giver dig fuldstændig ret! Jeg var ude igen efter 10 sekunder.
haha ja eller tage en stor klokke frem og råbe HJEM IS Hjem is |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Jeg giver dig fuldstændig ret! Jeg var ude igen efter 10 sekunder. |
Yes! Så kan der blive ro i gaderne igen. Viking is får fogedforbud. http://politiken.dk/erhverv/ECE1377606/danmarks-nye-isbil-faar-fogedforbud/ |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
HAHA :-) Lyden lyder så syg at det faktisk er sjovt :-) Nu skal man jo huske at målgruppen nok i høj grad er børn. Ellers så var det i hvert fald også lidt af en stilforvirring med "Viking is" og et billede af ustegte pølser ved siden af :-D |
Sparetips på Sparefeber.dk
Normale mennesker ved hvordan man skruer ned på computeren.... |
Hold dog op! 2 minutter holder du nok til. Is smager bare godt og er Hjemis-klokken bedre? Viking is er tydeligere, hvilket betyder, at kunderne hurtigere finder ud af, at der er is på vej og således kan have pengene klar, når den kommer. Fra jeg hører Hjem-isbilen til den er kørt igen går der max. et par minutter (medmindre der er kunder selvfølgelig). Det betyder jo, at jeg meget hurtigt skal beslutte, om jeg vil købe og derfor fravælger det. jeg er ikke til impulskøb, så de mister ihvertfald mig dér. Det bliver spændende at følge, om Viking-is må stoppe aktiviteterne... Michael
|
Det kan godt være at det er et sær tilfælde men jeg skulle sgu tænde for lyden selv på hjemmesiden? Men jeg syntes faktisk det er et godt salgs trick. Hvis man ikke har hørt det før og sidder indendørs bliver man sgu lige nød til at stikke hovedet ud af vinduet for at se hvad det er og det er meget genkendeligt. |
De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk
Hej, Jeg hader også deres lyd på deres is biler. |
Måske er jeg meget barnlig, men jeg synes virklig den er awesome! Har haft det vindue åben i 5 min, og den kører bare der ud af! :) |