|
En mere her Henrik - jeg troede faktisk jeg allerede var med. Skal du godkende før den kan ses ? PS. 3 forsøg før jeg fik regnet rigtigt :)
|
Så få du da lige et link til Moon Design
.
Debat
|
En mere her Henrik - jeg troede faktisk jeg allerede var med. Skal du godkende før den kan ses ? PS. 3 forsøg før jeg fik regnet rigtigt :)
|
|
Så kom min gratis online tilbudsavis www.itilbud.dk også på :-) |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
|
Så er ProGadget.dk og Internetblog.dk tilføjet til kataloget, så er du ved at være tæt på de 500 :) Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
|
Så har jeg også lige tilføjet to sider - en om politiets optagelseskrav og en med fitness træningsøvelser |
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
|
Mission Completed - FitDeck.dk blev nr. 500
Tak til jer alle, der har været med :-) |
|
YESSS. Hvad har jeg så vundet? |
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
|
Hej Henrik Håber ikke det er for sent, men jeg er igang med at tilføje et link. |
|
Selv tak Henrik. Hurtig ekspedition fra din side må jeg sige. Jeg er glad for, at www.SmilingSMS.dk nu også er med. |
Du får sgu et featured link :-)
|