Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på min side!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg beder folk om at hjælpe mig, med at gøre min side bedre. For ca en uge siden lavede jeg siden http://www.aeblenyheder.dk/. Det er første gang jeg har lavet en side, så derfor er der sikkert også en del mangler. Håber i vil hjælpe mig.

På forhånd tak :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58

Hej Morten,

Tillykke med din første hjemmeside :o)

Først og fremmest synes jeg at du skal bestemme dig for hvilket sprog du vil benytte. Dine overskrifter og brødtekster er danske, men alle autogenererede tekster er engelske.

Derudover har du en "Blogroll" i højre side som ikke umiddelbart relaterer til andet en Wordpressting, hvorfor jeg ville fjerne denne hvis jeg var dig.

Jeg er meget interesseret i Apple produkter, især IPhone og IPad, men jeg er lidt i tvivl om hvad der skulle gøre, at jeg skulle vælge din fremfor de andre der findes.

Jeg er lidt usikker på hvilket twist man skulle vælge, men måske et mere personligt touch om dine erfaringer med de forskellige ting, sådan en slags journal approach hvis du kan følge mig.

Håber du kan bruge det og held og lykke med dit projekt :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01

Nogle af tekster forstår jeg ikke , f.eks. den der omhandler find venners mobil der mangler links til google konto , en vejledning med tekst og tegninger og billeder ville hjælpe meget.

del gerne de lange tekster op i afsnit , ved hver 4 linje

alle tekster samme skrift størrelse husk lav under overskrifter h1 og h2 ved hvert nyt emme , det er derved lettere at overskue teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:15

Hej Morten...

Siden i sig selv ser simpel og ren ud, så det er jo godt...

Ud over dette ser det lidt mærkeligt ud, nye indlæg samt reklamer fylder jo næsten halvdelen af siden.

Samt som andre har nævnt det må du bestemme dig for et sprog enten dansk eller også engelsk, det nytter ikke noget at der sniger sig engelske sætninger eller ord i din hjemmeside.

Hav en god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:22

Set i min optik, så er der alt for meget fyld over det hele. Dit egentlige content er tæt på at være det på siden der fylder mindst. Jeg bliver meget hurtigt træt i hovedet af en side hvor jeg ikke kan finde ud af hvad det er meningen jeg skal se. 

Som andre også nævner, så skal du vælge et sprog og holde dig til det hele vejen igennem. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:53

Jeg ville måske også ændre logo'et fra Today's news til noget andet - derudover så synes jeg farverne ikke hjælper mig på vej, der kunne man vælge nogle farver der i højere grad ville lede tankerne hen på Apple måske?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)