Hey jeg vil lige høre hvad i syntes om min nye hjemmeside Www.Elektronik-Stjerne.dk syntes selv jeg er meget heldig med domænet da jeg syntes det er godt
Jeg syntes du bør lave den færdig, inden du "higer" efter vores vurdering.
Du får sikkert ikke megen feedback. Bortset fra at jeg ikke bryder mig om dit logo. Det vil tage alt for meget opmærksomhed fra dine kommende produkter.
Jeg synes at siden er pænt opbygget. Jeg bryder mig dog ikke om den "banner" lignende overskrift. Den passer slet ikke til resten af siden. Jeg vil skynde mig at fjerne den, og få lavet den i farver der passer til resten.
Jeg må Give jer begge to ret i at Det banner ikke er for pænt men havede altså slet ikke nogen anelse til hvordan det banner skal se ud så lavede det bare på ca 2 minutter i photoshop
Men jeg lavede også lidt vildt fordi jeg tænkte på Altså mit Domæne Elektronik "Stjerne"
Har du eventuelt nogle forslag til hvordan den skal se ud banner osv...
Men jeg har ikke oprettet nogle produkter endnu fordi jeg tænker at sidens design skal være færdig først
Siden synes jeg er bygget rigtig pænt op - det virker overskueligt med din navigation. Det er dog lidt svært at kommentere ordenligt på din side uden nogen produkter.
Dit logo/banner er dog lidt for vildt efter min smag.
En anden ting er hvis du vil satse på navnet elektronik-stjerne.dk - skal du skynde dig at få købt domænet elektronikstjerne.dk
For ikke at forvirre/tabe dine besøgende om det nu var elektronikstjerne med eller uden bindestreg - er det en god ide at eje begge domæner, og få det ene domæne til at lave en 301 redirect til dit primære domæne.
Det er en fin side, men hopper med på vognen omkring dit banner i toppen.
Der er også noget med din title, det ser ikke så godt ud at der står "start", der skulle nok stå: stjerne-elektronik - din internet elektronik handel.. eller sådan noget :)
til sidst ville det efter min mening virke mere prof hvis du bare skrev: tlf.: xx xx xx xx, i stedet for "ring eller skriv SMS", synes man skal passe på med at gøre det for 'personligt' på en webshop.