Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor henne ser du stavefejl?

Men ellers mange tak Tager den kritik til mig 
og jeg er 15 år og er ved at starte et firma sådan at min far opretter firmaet og så Bliver jeg en slags leder hvis du forstår som er okay ifølge Reglerne 

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:37

Det er spænden. Hvornår kommer produkter på. Jeg er lidt nysgerrig nu :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:38

svært at husk domæne navn især grundet der er binde streg i - og 2 lange ord

banner siger intet om hvad siden omhandler lav et logo der som siger hvad siden omhandler

siden mangler tekst og produkter derved svært at give feedback

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Jeg sætter et par stykker ind nu

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:50

Hej igen.

Der er stadig et eller andet med telefonnummeret. Måske du skulle prøve at skrive det sådan her: +45 xxxx xxxx, og så noget mindre.

har du overvejet at bruge navnet: stjerne elektronik i stedet for? det virker for mig lidt nemmere at huske. Og husk at folk ikke husker bindestreg i et domænenavn, så husk også at få elektronikstjerne.dk, med en 301.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:50

Sorry! Kiggede lige tråden igen og syntes det går i den forkerte retning! Tongue Tied

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror du får en bedre shop, hvis du får den bygget op af en professionel som har forstand på den slags.

Som andre skriver bør du og din far først arbejde med struktur på jeres virksomhed.
Det er nok vigtigere end webshoppen på nuværende tidspunkt.

Held og lykke med projektet.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:12

Hey 

Jeg vil stille mig i køen med dem som mener at dit logo er forvirende ( og dyster ) 

Når jeg ser navnet stjerne-elektronik tænker jeg på stjernekikkerter og dem som studere stjerner og planeter - overhovedet ikke noget med lyd ! 

Selve opbygningen syntes at fungere fint - men som der også er nævnt før så fi lige den med telefonnummeret - enten er det skriften(fonten) eller størrelsen der er forkert

Så er der nævnt farver før i denne tråd - lyd er jo noget med noget "liv" i så hvorfor holde den i kedelige farver som grå/sort ? hvis jeg ledte efter noget med lyd ville jeg ikke blive hængende ved din side ret længe - der er ikke noget som fanger mig - hverken farve mæssig eller tekst mæssig ( der er ikke meget tekst endnu - ved jeg godt) 

Der er nævnt før at du evt kunne kontakte en prof - det vil jeg råde dig til vedr tekster og med formuleringerne - man stirre sig blind på det - og altid godt med "fremmed" indput. Kan i den anledning anbefale draker korrektur som også er amino- han har styr på det med tekster og stavninger - og til fair priser.

Og så den sidste bemærkning jeg ikke syntes vildt godt om : du skriver i tråden at du er 15 år - det er sådan set sagen/projektet uvedkommende - det er vel ikke derfor man skal handle ved dig ? du skal ikke tænke på alderen - dine konkurrenter skriver INGEN steder hvor gammel de er - så glem din alder !!

Det var måske meget kritik men det er en håd branche vi lever i og det er bedre at ændre tingene i starten istedet for at bruge en masse tid og penge på noget som ikke fungere pga småting!

Stort klap på skulderen fra mig - trods alt- og held og lykke med projektet

Kenn Bo Grafik 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00

Okay nu har jeg fået lagt et enkelt produkt ind og lavet ny banner den banner er ikke færdig men ved ikke hvordan man laver sådan noget stjerne effect  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:17

Font = Skrifttype. 

Mht. produktbeskrivelsen på det ene produkt der er inde på siden nu, så skal du huske selv at skrive dem hvis du skal have forhåbninger om at gøre dig i søgemaskinerne. Derudover så synes jeg det hjælper på det. 

Men er stadig ikke fan af kontaktoplysningerne, de skiller sig for meget ud, og stjæler min opmærksomhed - der ingen grund til at fremhæve det så kraftigt som det er pt Smile

- Ellers så fyr den af, det skal nok blive godt!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)